čtvrtek 29. srpna 2013

Jachtaření

    Moje skvělá výměnná rodinka mě vzala minulý víkend na jejich jachtu. Bylo v plánu se plavit do Dánska, ale kvůli velkým vlnám, jsme se radši plavili v blízkosti pevniny Německa v Severním moři. Přespávali jsme v přístavu, takže jsme měli přístup ke sprchám, obchodům atd.
    Bylo to moje první plavení se a musím uznat, že se mi to moc líbilo. Prvně jsem čekala, že mi bude špatně, ale to se naštěstí nestalo a tak jsem si to mohla na 100% užít. Jídlo jsme vařili na lodi, grilovalo se, popíjelo.. prostě skvělý výlet.V přístavu se k sobě všichni strašně hezky chovají a pomáhají si - i když se vůbec neznají. Nejlepší je jejich námořnický pozdrav MOIN-MOIN (něco jako - rád tě vidím, ahoj). Zdraví Vás tak každý koho potkáte i když jste ho nikdy v životě neviděli. :)
    Trošku jsem ale byla nervózní z toho, že je nás pět na tak malém prostoru, já totiž potřebuju mít vždycky místo, kde můžu být chvíli sama a tady to moc nešlo, ale co - opalování na přídi lodi se nic nevyrovná! :)

PS: Nikdy nezapomenu na hádky mé "rodinky" o to, čí iPhone se bude nabíjet první - oni se totiž strašně rychle vybíjí a na lodi byla pouze jedna zásuvka. Úsměvné. :)
PPS: Už umím ovládat motorový člun! ;)

Naše několikadenní útočiště. 





 Rána v přístavu. 


             Tak se mějte krásně, užívejte poslední dny prázdnin a dnes po námořnicku: MOIN MOIN! :)

22 komentářů:

  1. Muselo to být parádně! Závidím ti. (V jenom tom dobrém slova smyslu.) Docela bych se bavila nad situací s iPhony. :D Mně by asi nejvíce vadilo, že by tam byl ten malý prostor, ale jak píšeš, opalování na přídi lodi musí být úžasné:) Do Dánska bych ale taky docela ráda mrkla. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. zvu tě na mou giveaway o balerýnky od Ani Lublin http://navesnici.blogspot.cz/2013/08/giveaway.html :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné... :))
    Moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Páni to musel byť skvelý zážitok :) Krásne fotky! :)
    Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
  5. to muselo být super! krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  6. to je môj sen mať jachtu a len tak sa plaviť :) moc ti závidím :)

    OdpovědětVymazat
  7. tyjooo! tak tohle je opravdu dokonalý! :O takovou suprovou odinu jsi dostala, to ti závidím :)

    OdpovědětVymazat
  8. to musí být dobrý..taky bych brala

    OdpovědětVymazat
  9. it looks like you had a lovely time:)

    OdpovědětVymazat
  10. Wowww....beautiful photos, and you look lovely! My favorite way of sailing is windsurfing! Windsurf is my favorite hobby ;)
    You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other on “GFC” (Pravidelní čtenáři), “Google+”, and bloglovin? I promise I’ll follow you back <3

    x❤x❤

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpovědětVymazat
  11. Stunning pictures!! Thank you so much for taking the time to leave me such a sweet comment on my blog. Following you on GFC! xo

    OdpovědětVymazat
  12. Amazing photos ;) You are very pretty ;)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Woooooow.... Tobě ta jachta vážně sluší!!! :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  14. Waau to musel byť neskutočný zážitok :) Fotky sa vydarili v dobrom závidíme ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Musel to být skvělí výlet! Moc vydařené fotky ;)
    sluší ti to ;)

    OdpovědětVymazat
  16. na jachtě jsem byla minulé léto a učarovalo mi to :) je to strašnej relax

    GIVEAWAY: budu ráda, když se zúčastníš :) -> http://triangleworld.blogspot.cz/2013/09/giveaway-zara-red.html

    OdpovědětVymazat
  17. Taky bych chtěl :D musí to být super! :) Super "námořnickej" outfit! :DD

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :)