pondělí 26. srpna 2013

Německo 2013 - Jak to všechno začalo :)

Spousta z Vás už ví, že jsem na několik týdnů v Německu. Všechno to začalo tak, že minulý rok náš gympl pořád výměnný pobyt s partnerskou školou z Uetersenu. Toho pobytu jsem se zúčastnila (jak můžete vidět TADY & TADY), poté nám bylo nabídnuto, že kdo chce, tak tam můžete jet na dobu 3-12 týdnů.


 Já jsem neváhala a ihned se přihlásila. Bylo to ale nakonec složitější, protože nám v Německu nemohli najít rodiny ve kterých budeme bydlet. Takže já si jí nakonec našla sama a to mezi Němci, kteří s námi na tom pobytu byli. Vzali si mě na své vlastní náklady, takže já si platila jen cestu a pojištění, což bylo naprosto super.

A tak se stalo, že jsem před více než týdnem dorazila do Německa (jim tu škola začíná už 5. srpna), trošku nervózní, plná rozporuplných pocitů (a stesku po domově, haha). Hned ten den mě vzali na tři dny k Baltskému moři, což bylo naprosto úžasné. Byla zima, moře ledové, plné medúz a i tak mě donutili se jít koupat (nechápu). Ukázali mi spoustu okolních měst, přístavů (jo, jsou blázni do lodí), pláží a restaurací. Výlet k nezaplacení. :)

Další víkend jsme jeli prozkoumat vody na jejich jachtě, ale o tom až později. ;)





 Exchange bro :)

 Škola.


Dvacet dní do odjezdu!

25 komentářů:

  1. Skvělé fotky! :)
    A je super, že si se sama angažovala a tu rodinu si sehnala, byla by škoda nejet :) Tak pořádně užívej :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,

    pozývam ťa ku mne na giveaway o BALERINKY ANA LUBIN ♥
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2013/08/giveaway-flats-ana-lublin.html

    Iva Klepi

    OdpovědětVymazat
  3. ta skola vypada uplne, jako ty filmove univerzity. hned bych bralaa.)))

    OdpovědětVymazat
  4. tyjoooooooooooooo, strašně moc moc závidím, i když teda moc nemusím němčinu, ale Německo je krásná země! a ta škole je úžasná! :3 užívej! :)

    OdpovědětVymazat
  5. tybláho já bych to asi nevydržela s mojí němčinou:-D Obdivuju že to takhle někdo zvládne:)

    OdpovědětVymazat
  6. krása život čo, spoznávať svet :)
    mne zostáva už len 15 :/

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezke fotečky !! Slusiiii!!:)
    Přijde se podivat take ke me budu rada :)

    www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky :))
    Jinak bych vás všechny chtěla pozvat na giveaway. :)) těším se na vás
    http://happylifebyg.blogspot.cz/2013/08/mini-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  9. Páni tak to ti závidím :) jediné kvůli čemu mě mrzí,že se učím rusky a né německy jsou právě tady ty výměnné pobyty,protože naše škola je dělá taky :) navíc kámoška tam poznala totálně sladkého kluka :3:D joo třeba se někdy dočkám výměnného pobytu do Ruska :DD krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  10. TO muselo byť super! :) aj ja by som taký výmenný pobyt chcela zažiť :)

    Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
  11. ty jo,úplně ti závidím,zní to skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  12. Německo miluju! :) Už chci konečně vyrůst a přestěhovat se tam a všechno...:D Jsi dobrá, že sis to takto zařídila. O výměnném pobytu taky přemýšlím, ale je až od druháku, takže mám ještě rok na rozmyšlenou. Hodně mě to láká, ne že ne, ale zase... Je to těžké:)
    Užívej si to tam!

    OdpovědětVymazat
  13. Jééé!
    Mě štvě, že jsem ještě nikdy na žádném výměnném pobytu nebyla :( Musí to být skvělá zkušenost! Já jsem se nakonec do Německa přestěhovala, protože to tady prostě miluju :)
    Užívej si to tam!

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné fotky :)
    já bych asi nemohla jet takhle na výměnu do Německa, protože bych se nedomluvila se svojí němčinou :D :) Ale musí to být vážně super!

    OdpovědětVymazat
  15. Great post, seems like a lot of fun! Your sweater is so cozy and beautiful! X Anna

    www.fashionanna.com

    OdpovědětVymazat
  16. Jeej, super fotky! Musela si si to Nemecko poriadne užiť :)

    OdpovědětVymazat
  17. TO je nádhera, ostatně jako vždy, když píšeš o Německu (a jseš na fotkách). Já takhle na severu nikdy nebyla, ale Německo miluju všude:-)

    OdpovědětVymazat
  18. achjo, já chci k móřu. :D

    OdpovědětVymazat
  19. Tak to ti závidím :) musí to být skvělý, i když já bych se se svojí lámanou němčinou asi stěží domluvila :D škoda, že naše škola nic takového neorganizuje..

    OdpovědětVymazat
  20. jé, taky bych hnedka jela :D
    s exchange bratrem vám to sluší, tak si to tam koukej pořádně užít :)

    OdpovědětVymazat
  21. Yay, konečne niekto, kto je tiež v Nemecku! Aj keď ja som tu na dlhšie a v Berlíne, žijem tu už takmer dva roky. Uži si to tu najviac ako sa dá! :)

    btw. ďakujem za koment na mojom blogu ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :)