sobota 7. září 2013

Elmshorn

V týdnu jsme si udělali s kamarádkou výlet na kole do Elmshornu, je to tak dvanáct kilometrů. Naštěstí nám vyšlo naprosto skvělé počasí - což tady není moc běžná záležitost a mohly jsme si to pořádně užít. Cestou zpátky jsme se ztratily a jely jsme domů skoro dvě hodiny. Ironií je, že na té cestě jsem našla naprosto krásné místo, kterě už určitě ale znovu nenajdu.

Jo a miluju si zkoušet kroje. Mají je tu skoro v každým obchodě a mě to strašně baví! :D

Příprava na Oktoberfest. :D



 Jinak včera jsem si šla po Hamburku a úplně náhodou potkám jednoho kamaráda, který tam hrál na ulici. :)


A jelikož mám dneska narozeniny, tak mi moje výměnná rodinka udělala hezké překvapení! 

  
 Tak a večer na HAMBURGER THEATERNACHT. :)

Sedm dní do odjezdu! Mějte se krásně!

29 komentářů:

  1. Všechno nejlepší!!
    Ten kamarád: Tak to je docela milá náhoda, ne? (:
    Jinak... Užívej si to tam, dokud můžeš. Koukám, že i vám vyšlo počasí, takže to tam musí být parádní.
    Ještě jsem v životě na sobě neměla kroj. Jenom asi jednou, když jsme šli někam jako malí s rodiči, na nějakou slavnost asi,tak nás do toho navlíkli. :D No, vypadali jsme roztomile:)
    krásné fotky máš :3

    OdpovědětVymazat
  2. Happy Birthday honey!!! :D
    Krásné fotky a krásný kamarád ;)) :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno nejlepší k narozkám :)!! Vypadáš krásně, to tričko je super :O Teda ty kroje, jsou rozkošné, ale jít v tomhle někde v Česku, tak se na mě dívaji jak na exota :D
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Všetko najlepšie. Máš dokonalé fotky! :°)

    OdpovědětVymazat
  5. Kristy, okrem krásne spievajúceho kamaráta, máš aj super okuliare! :)

    OdpovědětVymazat
  6. 100 lat, chociaż może spóźnione ;) Śliczne zdjęcia, obserwuję :) Zapraszam do mnie, pozdrówki: klaudyynka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Já miluji ty staré klasické kolotoče, ty jsem obdivovala v Paříži.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  8. Všechno nejlepší ! :')))
    Ten dort vypadá mňámózně :'3 Tvůj kamarád vážně skvěle zpívá! Já bych na to určitě neměla odvahu!:D

    Jinak začínám nově blogovat a ráda bych tě viděla na svém blogu:))
    Pořádně si to tam užívej!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Jéj to sú krásne fotky! :) moc ti to pasuje v kroji! :D:)
    Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
  10. Dodatečně všechno nejlepší :). Ten kolotoč je super!

    OdpovědětVymazat
  11. Super fotky, sluší ti to (i v tom kroji, a to je co říct :DD) - jinak všechno nej :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty jsi ale kráska! :) Moc náherná. A ten dort bych si dala hned! :)

    OdpovědětVymazat
  13. kroj je najlepšia vec na svete! teda, ja milujem tie naše slovenské, no podľa mňa je to veľmi unikátna záležitosť kdekoľvek :) treba ich zachovať.

    OdpovědětVymazat
  14. pokud by jsi měla zájem, je u mě GIVEAWAY - http://theczechdoll.blogspot.cz/2013/09/giveaway-nr-3.html#comment-form :)

    OdpovědětVymazat
  15. Fotky jsou moc krasneeeeee :) slusi :)
    Prijd se mrknout I ke me budu rada :)

    www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
  16. krásne fotky, ten kroj je pekný, aj ked kroje moc nemusim :D

    OdpovědětVymazat
  17. Krásne fotky!
    xo Jajka
    sometimes-sad-artist.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  18. So beautiful pictures of u!!! U look fantastic lov!

    Hugs xxx

    ewela

    OdpovědětVymazat
  19. Jéé, no ty jsi se měla! Zajímavý je, že když se takhle ztratíš, tak objevíš to nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  20. skvělý outfit, miluji ležérní eleganci!!

    www.luhulkova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :)