středa 2. října 2013

Poslední chvíle v Hamburku

         Sice už jsem nějaký pátek doma, ale nebyl vůbec čas na blog. Ale rozhodně se s vám chci podělit o fotky z mých posledních dní v Hamburku. Je to krásné, velmi zajímavé město a určitě se tam jednou vrátím. Ten výměnný pobyt mi hodně dal a už teď vymýšlím, jak si něco podobného zařídit na příští léto. Všem to naprosto doporučuji! Nebojte se někam na delší dobu vycestovat, stojí to za to. :)







 Mějte se krásně! :)



16 komentářů:

  1. Och, úžasné fotky! :) A víťazke gratulujem! :)
    http://music-escapefromreality.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky:))
    vítězce gratuluji! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, jsi hrozně moc hezká! :)
    vítězce giveaway gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
  4. Wow moc krásný fotky!':-)) sluší ti to :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý fotky, a výborná kalhoty :DD Sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to su ake pekne fotky, tebe to na nich moc pristane, krasne sa usmievas. ;)

    OdpovědětVymazat
  7. dokonalé fotky :) taky bych tam chtěla :)

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné fotky, určitě to muselo být super! :) ..Jinak ti děkuji za pochvalu u mě na blogu! ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Německá města mám ráda. Přijdou mi taková čistá a příjemná.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, vznikl nový projekt s cílem zmapovat všechny české a slovenské fashion blogy. Jestli máš minutku, stačí tam zapsat adresu a název blogu.
    Seznam českých a slovenských blogů
    Děkujeme za podporu

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :)