neděle 20. října 2013

Prague

Tak jsem konečně po dlouhé době strávila celý víkend v Praze. Bylo prostě nádherně..v pátek jsme byli na grilování (mňam!), pak Signál festival (všem doporučuji!) a nakupování. Jinak konečně mi přišla parka, už jsem věřila, že k tomu nikdy nedojde - čekala jsem na ní CELÝ MĚSÍC. Ale stála za to, mám z ní strašnou radost. :) Mám pocit, že tento víkend byl takový pravý podzimový, všechno bylo tak krásně barevné..a teď se zase zpátky vrátit do reality..achjo. :)

 




  

 


Přeji všem krásný nadcházející týden! :)

20 komentářů:

  1. Krásné fotky :) Na grilování bylo fajn, moc se mi to líbilo :) Snad se taková akce někdy zopakuje :)

    OdpovědětVymazat
  2. Amazing (: x

    http://drownedinfashiondreams.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky!
    Na Signafestival jsem se chtěla podívat, ale nevyšlo mi to, bohužel.://

    OdpovědětVymazat
  4. první fotka je boží a závidím ti Prahu , já tam nebyla tak 7 let ... :(

    OdpovědětVymazat
  5. nádherné fotky, hlavně ta s tou bublinou :)

    OdpovědětVymazat
  6. hrozně moc ti to sluší, outfit, i když je jednoduchý je moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  7. Praha musela byť super :) a ja mám takú istú parku!

    OdpovědětVymazat
  8. v jednoduchosti je krása :). Nádherný outfit!! A fotky jsou úžasný.

    OdpovědětVymazat
  9. prahu chcem niekedy navštíviť, je to tam krásne:) inak spper outfit
    BeeKey

    OdpovědětVymazat
  10. Krasne foty, ta s chlapcami a s bunlinou je skvela! :)

    OdpovědětVymazat
  11. ta parka je fakt pěkná, nějakou pěknou scháním už dlouho, ještě předtím, než se z ní stal boom :)

    http://oprirodnikosmetice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :)