sobota 1. března 2014

Jarní prázdniny

              Tento týden jsme měli prázdniny a bylo to naprosto skvělý! Přijela mi kamarádka ze Slovenska a jely jsme spolu na několik dní do Prahy. Chodily jsme po památkách a nakupovaly (můj nový kabátek můžete vidět na fotkách). Navštívily jsme i Sapu, kde jsme obě byly poprvé a daly jsme si jejich tradiční jídlo - Phở. Určitě to ochutnejte, já nikdy nic takového nejedla a zachutnalo mi to, určitě si ho ještě dám! Největší sranda bylo jíst hůlkama, ale to už je zase jiná kapitola. :D 
 A poslední večer jsme zavítaly na Medické Půlení, které bylo skvělé už jen proto, že bylo ve stylu Great Gatsby.

 




 
Follow me on FB.
Follow me on Instagram

29 komentářů:

  1. Nádherné fotky! Moc ti to sluší!:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta fotka na střeše nemá chybu ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky!:) Máš moc pěkný blog!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Je skvělé, že sis užila prázdniny :) Úžasné fotky! :) Kabátek mám podobný (nebo možná stejný?) :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten kabátek je skvělý, ráda vidím, že se někdo nebojí barev a nepořídil si takový ten tradiční černý :)) V Praze je blaze, super fotky!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Koukám podle fotek, že jste si to opravdu užily s kamarádkou a sluníčko vám přálo =)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké fotky, hlavně ta party :) Jinak já sapu miluju, byla jsem tam nedávno si nakoupit spoustu věcí na přípravu různých jídel :))

    OdpovědětVymazat
  8. V Praze jsem už hrozně dlouho nebyla. Kabátek sis pořídila moc hezký, tím jistě rozzáříš šedé české ulice :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ja som tiež bola v Prahe cez jarné :) Bolo skvele, šla by som tam znovu hneĎ a Zaraz :P

    OdpovědětVymazat
  10. moc pěkný kabátek (moje oblíbená barva:D) :)

    OdpovědětVymazat
  11. To si mala teda skvelé prazdniny :) Krásne fotky :)

    OdpovědětVymazat
  12. nadherne fotky! :) taky jsem byla o prazdninach v praze :)
    ady.

    OdpovědětVymazat
  13. S úsmevom pri každej fotke. Veľmi vydarené.

    OdpovědětVymazat
  14. Boží fotky, vypadáte vážně spokojeně. :) Brala bych prázdniny hned zpátky.

    OdpovědětVymazat
  15. Wow.. tak to by mě nenapadlo, že při nočním brouzdáním narazím na slečnu co znám z Třeboňských plesů Gymnázia.. :)
    Krásné fotky, moc ti to sluší! Hlavně na té poslední.

    http://minuscin-svet.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. moc hezké fotky z prázdniny, také bych nějaké potřebovala!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :)