středa 29. října 2014

Autumn

Momentálně mám ještě stále podzimní prázdniny a užívám si je v Praze. Nemám si na co stěžovat - je tu o mě krásně postaráno a zažívám tu skvělé chvíle. Zrcadlovku jsem si s sebou nebrala, jelikož jsem se s ní nechtěla tahat (teď toho trošku lituju - fotky by byly daleko lepší, ale což..třeba příště). Koupila jsem si spoustu nového oblečení a ochutnala spoustu skvělých jídel - yummy.






Ještě že se sem v pátek opět vracím, půjdu na HALLOWEENSKOU párty, ale ještě nemám kostým. Nějaké tipy či nápady? Ocením cokoliv!




13 komentářů:

  1. Mmm, jídlo vypadá lahodně a líbí se mi kabelka se zlatým zdobením :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. pekne fotky:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2014/10/giveaway-design-your-own-cases-and.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky jsou super ! :)
    Já letos na halloweena v převleku nikam nepůjdu, protože si kamarádka na pátek uspořádala narozeninovou oslavu a pěkně mě to štve. Ne vždycky je takováhle šance pořádně se vyblbnout. Užij si to :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super fotky, je dobře, že si prázdniny užíváš :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky. Taky jsem plánovala jít někam na Halloweenskou party, nakonec nic no :-/ A taky mě nějak nenapadá za co jít, aby to nebylo jako každý druhý, že :-) No hodně štěstí s vymýšlením, doufám, že se potom pochlubíš s fotkami! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. moc hezký fotky;)
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Letos na Halloweenskou párty výjimečně nejdu, není čas. Ale před třemi lety jsem šla za Amy WInehouse a kostým měl úspěch - takže doporučuju :D
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to jídlo ti závidím (oblečení je bez debat:D).

    OdpovědětVymazat
  9. To sú tie najchutnejšie fotky aké som na bloggeri videla :c až som hladná :c super! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to jídlo bych si dala :-D Fotky jsou hezky vyfocené :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  11. Mnam, takovych dobrutek! Na vsechno mam chut :D

    OdpovědětVymazat
  12. aaa mám z toho článku pěkný hlad:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :)