pondělí 3. listopadu 2014

Halloween

Posledně jsem vám psala o tom, že nevím, za jakou masku jít na HALLOWEEN. Nakonec jsem zvolila krásnou a asi jednu z nejrozšířenějších letošních masek - sugar skull. S výběrem mi pomohla kamarádka Elis a bylo to opravdu za pět minut dvanáct.

Čelenku jsem si vyráběla celou sama - koupila jsem si tři velké umělé kytky a našila je na gumu. Zbytek gumičky jsem zaplnila drobnýma kytička z havajského věnce. A musím říct, že s výsledkem jsem byla moc spokojená.


Malovala jsem se podle tutorialu Teri Blitzen, který nemá snad žádnou chybu a moc mi pomohl.  Bohužel jsem měla jen bílou barvu na obličej, takže další barvičky jsem dělala stíny a není to tak výrazné, což je trošku škoda, ale nevadí. Ale celkově jsem z toho líčení měla radost a sklidila jsem úspěch, takže co víc si přát. 



A co vy a HALLOWEEN? :)




18 komentářů:

  1. Vypadalas moc krásně, sluší Ti to :) To já Halloween vůbec nijak neslavila
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Jeeee moc ti to slusi! :-) Tyhle sugar skull jsou moc roztomile :-D Ja Halloween bohuzel neslavila, chtela jsem, ale vlitla mi do toho jina akce :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se ti to líčení povedlo, vypadá krásně jemně:) Já Halloween nikdy nějak neslavila, ani letos ne.

    OdpovědětVymazat
  4. Vypada to krasne a mas uzasne vlasy! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak my jsme s kamarádkami měly rovnou 2 halloweenské party. Jednu o prázdninách v pondělí, ta byla doma, spousty jídla, zpívání, smíchu hlavně u twisteru!!! <33 A druhou jsme měly v jedné sportovní hale a byly jsme taky namalované jako ty. Skvělý článek :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti to sluší:-) a jsi šikovná, protože já jsem to taky před pár dny zkoušela a dopadlo to fakt hrozně.. :D

    OdpovědětVymazat
  7. je to krásne, tá čelenka sa mi veľmi páči atebepristane ... ja som bola za Nightmare Queen :D na blogu mám aj fotky ak by si chcela vidieť . Inak jasom nemala ani tu bielu, ktorú by som vtedy potrebovala alew tiež to bolo na poslednú chvíľku, takže som musela veľmi improvizovať:D

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. opravdu se ti to povedlo, Teri mám moc ráda!:) a hlavně máš úplně úžasný vlasy!♥
    perko101.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. s takými vlasmi by si mohla mať hocičo a bolo by to super, ale nejdem sa moc dívať na tie masky, lebo mi zas bude ľúto moja tohtoročná halloweenska ignorancia

    OdpovědětVymazat
  10. je to fakt uzasne!

    Pozyvam na 5 rocnu giveaway o Bioderma balicek, stylove hodinky a 50€ voucher na nakup! Tu:http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  11. Ježiš to je super ! :)) já letos bohužel na halloweenský párty nebyla, tak už se těšim an příští rok ! :D

    OdpovědětVymazat
  12. ja som bola za cheerlederku a mali sme párty na byte a varila som dynovu polievku :) :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :)