pátek 27. března 2015

Berlin

Na začátku března jsem strávila pár dní v Berlíně a moc se mi tam líbilo! Jela jsem tam po plese v půl páté ráno - to bylo trošku náročnější, ale po cestě jsem si zdřímla, a pak už mi bylo hej. Berlín je vážně úžasný, v mnoha věcech naprosto jiný než Praha (například architektura - v té vedeme na plné čáře), ale zase berlínský street art nemá chybu. V Berlíně je spousta zajímavých památek, které stojí za to navštívit - hlavně East Side Gallery - tam je to krásný. Projít se okolo zdi, a pak si sednout k řece a jen vnímat tu atmosféru. Nejšílenější místo pro mě byl zaručeně Primark - jsem se skoro až bála, že mě tam ty holky ušlapou, přitom zase tolik skvělých věcí tam nebylo, aby se všichni tak tlačili.

Sečteno podrtženo - já si Berlín moc užila, i když můj milovaný Hamburk to není. Určitě se tam ještě ráda podívám, ale teď už mám na červen v plánu jiný (krásný!) evropský město. :)



Checkpoint Charlie

Velodrom





Židovský památník

Fernseher Turm














20 komentářů:

  1. V Berlíně jsem ještě nebyla ale určitě bych se tam jednoho dne ráda podívala! Jak říkáš, Hamburg je prý taky moc krásný :)
    Ty fotky se Ti moc povedly! <3

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné fotky :) V Berlíně jsem ještě nebyla

    OdpovědětVymazat
  3. V Berlíně jsem zatím ještě nebyla, snad se tam někdy podívám, přeci jen je to kousek.

    OdpovědětVymazat
  4. Berlín mi přijde nespoutaný umělecký město, ale moc se mi nelíbilo. V Hamburku jsem strávila hodně času a ten mě uchvátil :)

    OdpovědětVymazat
  5. V Berlíně jsem ještě nebyla a ani se tam v nejbližší době nechystám.Možná ten street art by mě zajímal. Docela mě zachvátili ten pomník židů. Pouze bílé kostky bez ničeho, nevím mě se to teda moc nelíbí.

    OdpovědětVymazat
  6. Skvelé fotky! V Berlíne som ešte pozrieť nebola, ale určite by som raz chcela :)

    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělé fotky! Muselo tam být krásně! ))

    OdpovědětVymazat
  8. skvelé fotky :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. závidím, rada by som tam išla tiež a tvoje fotky ma ešte viac navnadili :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  10. V Berlíně jsme ještě nebyly ale rády bychom se tam podívaly.
    Z tvých fotek jde hrozně dobrý energie a moc se nám líbí.

    NARA (NAtálie a kláRA) blog
    www.natalieklara.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. V Berlíně jsme ještě nebyly ale rády bychom se tam podívaly.
    Z tvých fotek jde hrozně dobrý energie a moc se nám líbí.

    NARA (NAtálie a kláRA) blog
    www.natalieklara.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Parádní fotky, miluju Berlin :)

    OdpovědětVymazat
  13. V Berlíne som bola už dva krát, je úžasný! Uprimne povediac, šla som tam s veľmi malými očakávaniami a nakoniec ma tak očaril, že teraz snívam o presťahovaní sa tam! :)

    OdpovědětVymazat
  14. rada by som sa tam niekedy pozrela, a nielen raz!
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  15. Já byla v Berlíně někdy kolem ledna a taky jsem byla nadšená! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ty fotky jsou fakt moc pěkný:)

    OdpovědětVymazat
  17. nádherné fotky, moc ti závidím, Berlín musí být úžasné město :)

    OdpovědětVymazat
  18. Díky za připomenutí - v Berlíně jsem byla před 9 lety na stáži. Bylo to super! Léto, volnost, kamarádky... moc ráda na to vzpomínám :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :)