sobota 30. května 2015

Prázdniny na Islandu

Tohle léto se mi povedla úžasná věc - sehnala jsem si letní brigádu na Islandu a rozhodla se odjet. I když jsem před pár dny ještě (naštěstí úspěšně) maturovala, tak teď už se pár dní procházím po naprosto nové půdě. Island je nejzajímavější místo na kterém jsem kdy byla (a asi i budu), a to jsem zatím viděla málo.

Bydlím hned vedle jezera Elliðavatn na okraji Reykjaviku. Islanďané se zdají jako moc milí a ochotní lidé, které jen tak něco nerozhodí. Já momentálně trochu bojuji s polárním dnem, slunce tu zapadá opravdu tak na dvě hodiny a nikdy není absolutní tma, takže s tím spaním je to trochu náročnější, ale vše je o zvyku a já věřím, že si brzy zvyknu. :) 


Zatím se hlavně zabydluji a zaučuji, ale v pondělí mě čeká první day off, takže už plánuji nějaké výlet - buď pořádně prozkoumat centrum Reykjaviku, nebo nějaký výlet od okolí. Dole je prvních pár fotek, co jsem vyfotila, ale vše je zatím focené na mobil, ale už brzy přejdu zpátky na zrcadlovku. :)








Islandší koníci jsou největší frajeři s ofinkou!


23 komentářů:

  1. páni, tak to fakt závidím! Island musí být vážně super, moc se mi líbí severské země, takže tam by se mi určitě líbilo taky :D snad se tam někdy v budoucnu podívám :) užij si to tam <3
    JULI JULI blog

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to ti závidím holka! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, to ti moc závidím :), hlavně si to tam pořádně užij. Mimochodem letiště ve Vídni je jedno z těch nejhezčích (doufám, že to je ve Vídni :D).

    OdpovědětVymazat
  4. Vždy som sa tam chcela dostať ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Super, zatím to tam vypadá kouzelně, závidím ti to musí to být pohádka :-) Tak přeji hodně úspěchů a zážitků
    www.bokattyna.blogspot.cz
    Katty

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, to se tedy máš. Hned bych se jela podívat na Island :)

    marisnovotna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. wow, super, teším sa na ďalšie posty :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  8. wow, nádhený fotky! ty koníci jsou roztomilý :D. na Island bych jela hned taky, musí to tam být úžasný :) nemohla bys někdy napsat o tom, jak jsi sehnala tu brigádu? :)
    Zvu tebe i tvé čtenáře na giveaway, která se koná na mém blogu:
    GIVEAWAY
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Článek o tom určitě napíšu, ale třeba až tak za měsíc :)

      Vymazat
  9. lovely post :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Je to tam moc hezké, užij si to ! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Musí to tam být super, těším se na další články

    OdpovědětVymazat
  12. Taky bych se chtěla jela podívat na Island :). Alespoň jednou v životě.
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Pořádně si to tam užij :) z fotek to tam vypadá krásně, jednou bych se tam taky chtěla podívat :)

    OdpovědětVymazat
  14. To ti gratuluji a ať se ti tam daří. Já bych se tam hrozně ráda podívala na přírodu která podle různých cestománií mi přijde úžasná.

    OdpovědětVymazat
  15. skvela nova moznost mit brigadu v cizine;) gratluji a snad se ti tam libi:)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Teda, jak se ti povedlo tam sehnat brigádu? :-O Tohle léto jsme chtěli jet s přítelem někam na sever, já jsem se pak nadchla pro Island, ale placenou brigádu, obzvlášť pro dva, jsme prostě nesehnali. Teda pokud by to nešlo přes agenturu a do toho se nám nechtělo. Nakonec teda jedeme do Švédska na měsíc, což je taky super, ale vyděláme si prd no :D

    OdpovědětVymazat
  17. Drahá Kristý, gratuluju k maturitě! ;) Tleskám Ti, že máš takovou odvahu a odjet tak daleko (sama?). Ať se Ti tam líbí, nasbíráš kupu nových zážitků a zkušeností a hlavně kupu kamarádů! ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Tak tyhle prázdniny ti teda budu neskutečně závidět! :D Vypadá to fakt zajímavě. :) Tak užívej Island! :)
    P.S. Máš bombový fotky! <3
    http://fashionsauna.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :)