pondělí 1. června 2015

Explore Reykjavik No. 1

Dneska jsem měla první volný den, takže jsem si udělala malý výlet do centra, které jsem ale pořád ještě nestihla pořádně prozkoumat. Uličky Reykjaviku zdobí spousta barevných domečků, které vypadají naprosto kouzelně a já se nad nimi pořád rozplývám.

Pomalu a jistě se začíná oteplovat, konečně už mizí sníh z hor a i tráva už začíná chytat nějakou tu barvu. Ale to nic nemění na tom, že je tu pořád pěkná kosa a já nosím čepici a rukavice - aneb jak rozpoznáte místní a cizince (místní jsou opravdu otužilí). Muži tu mají ale naprosto skvělý styl, já je dělím do takových dvou skupin. První skupina je hnědovlasá a já pořád říkám, že vypadají trochu jako dřevorubci - obrovský plnovous, kostkovaná košile a většina oblečení hnědá či zelená. Druzí jsou blonďáci, kteří většinou působí jako frajírci a né moc sympaticky. Ale nesuďme lidi podle vzhledu - všichni jsou tu moc milí a ochotní. :)
Hallgrímskirkja


Hallgrímskirkja - kostel, který je jednou z nejvyšších budov na Islandu a jeden ze symbolů Reykjaviku - podle mě hrozně přeceňovaná budova. Na to, jak je tu vše barevné a takové svěží se sem moc nehodí, hlavně já prostě miluji krásné, české kostely, a proto mě Hallgrímskirkja moc neokouzlil.








Takové krásné krásné uličky jsou tu téměř všude. :)


V životě jsem neviděla tolik růžových laviček (vlastně jsem asi neviděla ani jednu. :D ).













24 komentářů:

  1. Vypadá to tam úžasně. Ty barevý domečky, to je pecka :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. děkuji za komentář u mě na blogu! Jinak hlavně SUPER článek! :) jednou bych chtěla zasednout na tu růžovou lavičku a santa mail si udělám asi doma :DD

    OdpovědětVymazat
  3. Ohh uzasne !! taky se tam chci podívat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to tam skvěle! :) hlavně si to pořádně užij :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jéééj, tak tam to vypadá úžasne, neviem či by sa mi z tade chcelo odísť <3
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  6. ten kostel je užasní a ten výhled na hory je skvělí

    OdpovědětVymazat
  7. súhlasím s tebou, že ten kostol je o dosť o ničom :( naše sú krajšie... teším sa na ďalšie články!

    LadyinBlack

    OdpovědětVymazat
  8. Páni, parádní fotky. :)

    Ela

    OdpovědětVymazat
  9. Super článok. Dúfam, že budeš pridávať viac fotiek a článokov tohto druhu. Je zaujímavé prečítať si a pozrieť fotky o tom, ako sa žije na Islande :)
    Teším sa na ďalšie posty :)

    Janka
    http://margifashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky, taky se tam chci podívat :)
    Lovies 47
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  11. veľmi krásne miesto a krásne fotky :)

    http://barborasurakova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. Fuuu, Island je prekrásny ♥ jedna z krajín, kam určite zavítam, keďže ja som milovník práve takých, kde nebýva až tak teplo :) minigiveaway s YR

    OdpovědětVymazat
  13. Dokonalé fotky a naživo to tam musí byť ešte krajšie :3 Tie ružové lavičky by som brala aj tu...

    OdpovědětVymazat
  14. Wow, tak to jsou nádherné fotky! :) Island je takový vzdálený, vůbec člověk o něm nic neví. Asi by mi vadila ta zima, ale věřím, že má svá kouzla! :) A ta jdou poznat právě na těch fotkách, moc hezká a zvláštní architektura. Růžové lavičky jsem teda taky nikdy neviděla!
    Je zvláštní, že sis vybrala právě Island, ale na druhou stranu, proč ne :) Když je takový atypický..Užívej si tam a těším se na další fotky! :)

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Mali sme tam ísť zo školy na výlet, ale nevyšlo to. A ako tak pozerám na tie fotky, tak ma to mrzí ešte viac :/
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat
  16. Hrozně nádherný fotky! Do těch barevných domečků jsem se zamilovala!:)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  17. ooo, ten pohled na hory je úžasnej, i ty barevný domečky :)
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  18. Island je na mém seznamu míst, která určitě plánuji navštívit. Když vidím ty fotky, jela bych hned dnes!

    OdpovědětVymazat
  19. Krásné fotky. Na Island bych se chtěla také někdy podívat

    OdpovědětVymazat
  20. vypada to tam krasne:) chystam se tam letos tez takze se tesim na vice clanku od tebe:)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. To je krása! Hlavně ty barevné domečky! :o

    OdpovědětVymazat
  22. Vypada to tam jako v pohadce, diky barevnosti. :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Tam to je nádherné! I když mě by asi trošku deprimovala ta nezalesněná krajina kolem. Je ale fakt, že se asi islanďané snaží si rozveselit život všemi barvami :D! A mně se naopak ten kostel moc líbí, už jsem si ho i gůglila a vypadá strašně impozantně a tajemně... <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :)