neděle 7. června 2015

Explore Reykjavik No. 2

A dneska tu máme další ochutnávku z Reykjaviku a okolí! :)

Prvně by se asi hodilo říct, že město Reykjavik je celkem velké, ale centrum je opravdu malinké, takže ho člověk projde hned. Je tu jen jedna hlavní nákupní třída, přístav a pár památek. Mají tu spoustu obchůdků s různými suvenýry u kterých se člověk zasměje (viz. fotka dole). Mají tu vše nádherně upravené a všude mají tak čisto, že jsem to ještě nikde jinde neviděla. Reykjavik mi proti jiným evropským městům přijde takový "roztahaný". Ale to je prostě způsobený tím, že tu mají spoustu místa a málo lidí, takže všechny budovy nemusí být namačkané na sebe.

Město samo o sobě je dost international - najdete tu lidi a restaurace všech možných národností. Co mě vždycky trošku zaráží je, když se dívám do menu a skoro všude tu nabízí velryby a koně, to mi přijde docela dost zvláštní. Ale co jsem se bavila s holkama z Litvy, které tu žijí, tak to opravdu jí jen Islanďani a cizinci moc ne. Jejich jedním nejčastěji připravovaným masem je jehněčí, které já v Čechách nejedla skoro vůbec, tak si na něj zatím zvykám a zatím mi moc nechutná. :)

Jinak vím, že v Čechách máte nádherný teplíčko, ale my už se tady taky pomalu přehoupáváme přes 10°C, juchů!

Půlnoční výhled z pokoje.











39 komentářů:

  1. teda, fotky jsou moc krásné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Můžu přijet za tebou?! Je to tam nádherný! :3

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky. 10° bych klidně brala za tuhle krásu stojí i mrznout. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky. 10° bych klidně brala za tuhle krásu stojí i mrznout. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Neviem sa vynachvalit tymi tvojimi krasnymi fotkami musi tam byt fakt nadherne :)
    Jednym slovom - krasa👍
    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  6. nádherný fotky, hned bych jela taky))

    OdpovědětVymazat
  7. Ty fotky jsou tak pěkný, že člověka nalákají ještě vic:)) ani nevíš, jak ti závidím!

    OdpovědětVymazat
  8. Woow krásné fotky. :) Musí to tam být super. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Fotky jsou nádherné! :) užij si to :)

    OdpovědětVymazat
  10. 10°C? Tak to by mě asi kleplo :D ale fotky jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  11. nádhera, tie fotky, hlavne tá prvá, vyzerajú ako namaľovane :)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. no musi to tam byt zaujimave a iné ako to na co sme zvyknuty
    www.donnaiveh.com

    OdpovědětVymazat
  13. Jů, na Island jsem vždycky chtěla. Hlavně kvůli té přírodě, kterou jsi taky krásně zobrazila na fotkách :). Přeju ti, ať máte brzo tepleji :)

    OdpovědětVymazat
  14. Někdy bych se tam taky ráda podívala, fotky jsou nádherné <3

    OdpovědětVymazat
  15. did you really have sex with elf hah :D ! krásné :)

    OdpovědětVymazat
  16. Fantastic post and have a happy weekend :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. Tak to ti nejvíc závidím! Minulý rok jsme málem s přítelem taky odjeli pracovat na Island, bohužel nám to nevyšlo. Nicméně plánujeme příští rok k mým snad úspěšným státnicím projet celý ostrov. :) Tak se budu těšit na tvé tipy a postřehy :)

    OdpovědětVymazat
  18. Wooow! Nádherné fotky! :) Island je naozaj nádherná krajina!

    OdpovědětVymazat
  19. Nádherné fotky, v skratke ma tvoj blog nadchol. :) A už sa teším na článok o tom, ako si zohnala brigádu na Islande.

    Sim

    OdpovědětVymazat
  20. paani ty teda pocestuješ, ale tych 10stupnou veru nezavidim, inak kráásne tam je :))

    OdpovědětVymazat
  21. Nádherné fotky! A nejvíc mě dostal ten pod-tácek :D
    10°C vůbec nezávidím, ale musí to mít svoje kouzlo :)
    Kůň a velryba na menu zní velmi děsivě a zajímavě zároveň.

    OdpovědětVymazat
  22. Týjo já Ti závidím :O Muselo to tam být super :))

    OdpovědětVymazat
  23. to je nádheraa! uvažuji o Islandu na další prázdniny na pracovní pobyt, tohle mě navnadilo ještě víc <3

    OdpovědětVymazat
  24. Opravdu krásná krajina a nádherné fotky! Sex s Elfem pobavil :)))

    Pieces of FRECKLED style

    OdpovědětVymazat
  25. Kristy to je úplně úžasné:-) Co tam vlastně děláš (jak pracuješ)? Hrozně závídím a skoro jsem začala uvažovat o výletu :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :)