sobota 27. června 2015

Football, Viking festival and cave exploring

Poslední dobou se toho děje vážně hodně. Čas na Islandu utíká opravdu rychle a mně nějak nedochází, že jsem tu už přes měsíc! Ale je pravda, že tady ani není čas na to se nudit. Buď se pracuje, a nebo se něco podniká, což je jen dobře. :)

V půlce června byl v Reykjaviku zápas české fotbalové repre proti Islandu, tak jsem si to nechtěla nechat ujít a musím říct, že i když jsme prohráli, tak to bylo úplně super. Islanďané jsou naprosto skvělí fanoušci a strašně dobře ten svůj tým podporují, Češi kromě "Kdo neskáče není Čech." toho moc nemají.

Pak jsem navštívila Viking festival v nedaleké vesničce a to bylo také moc fajn. Víc jsem pronikla do té jejich kultury. Oni jsou dost pyšní na svůj Vikingský původ, takže chlapů s dlouhými vlasy a vousy je tu všude spousta. :) Dalo se zde koupit spoustu blbůstek jako jsou kůže, 'kouzelné' přívěsky a všechny možné zbraně. :D

Moje šéfka Sára pracuje jako průvodkyně, takže se tady dost vyzná a vzala nás nedávno na průzkum jeskyně nedaleko hor, což bylo naprosto super. Tady jsou jeskyně otevřené a vedou zde normálně trasy, takže člověk potřebuje svoje (celkem dobré) vybavení, aby vše bylo bezpečné. A musím říct, že i když jsem si párkrát dala pěkně do hlavy, tak bych si to určitě ještě zopákla. :)



















Na závěr přidávám pár super západů slunce a mějte se krásně a užívejte léta. :)






27 komentářů:

  1. Co den, to zážitek. Máš moc pěkné fotky a navíc jsou úplně jiné tím prostředím. Jiné kultury to bylo vždycky moje! Jsem ráda, že tě odebírám, těším se na další článek! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta univerzita tam je moc pěkná, mě kamarádka tvrdila, že se to dá nějak i zadarmo, buhví, ale je to škoda. Jinak máš krásné fotky :)
    dreammorebabe

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný domečky a ta příroda :)

    OdpovědětVymazat
  4. Wow! Musí to být neskutečný zážitek! :))

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. ta přiroda je skvěla a ta vesnička super moc se mi tvuj článek líbi

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímalo by mě, na kolik tak může vyjít zápas na Islandu. :-D Každopádně mě více oslnila ta příroda, ještě teď to scrolluju nahoru a klaním se jak fotografce, tak přírodě, protože je to nádhera, nemám slov zní kýčovitě, ale je to tak. Ty roztomiloučké domečky mi lehce připomínají Švédsko a okolí, ale to už bude na severu nejspíš všechno "bratrské" tímhle stylem.

    OdpovědětVymazat
  7. To je nádhera, život tam musí být něco úplně jiného než u nás.. Ta příroda je dokonalá.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, moc krásné fotky z Islandu. :))) - http://jachymuvsvet.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Určite je tam prekrásne ! :-) Minimálne podľa fotiek to tak vyzerá :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Tie fotografie sú nádherné :O Ešte stále ti to závidím;D

    OdpovědětVymazat
  11. úžasné zábery! teším sa na ďalšie novinky :) Neviem prečo by mi asi ani vo sne nenapadlo, že aj island má futbalový tím :D
    Pozývam ťa na dovolenkovú giveaway, ktorá práve prebieha u mňa na blogu.
    Zastav sa! :)

    LadyinBlack

    OdpovědětVymazat
  12. great post :) have a nice Sunday:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné fotky.. Na Islandu mě fascinuje krajina a její příroda...

    OdpovědětVymazat
  14. Ty fotky jsou úžasný, úžasný, úžasný:)!

    OdpovědětVymazat
  15. Máš tak nádherný fotky! A strašně mě baví:-) (jinak ti moc závidím:-D)

    OdpovědětVymazat
  16. Češi jsou taky super fanoušci, bylo to vidět třeba letos na MS v hokeji (měla jsem možnost být v té aréně skoro celou dobu). Jen ten národní fotbal už se nechce podporovat skoro nikomu.. :D Fotky jsou krásné, hlavně západy, ale 'Viking festival, to by mě fakt lákalo! Aaach, už abych byla v tom Švédsku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však jo, jen hokej je prostě něco jinýho. :D

      Vymazat
  17. Tak to jsou uzasny zazitky! :)

    http://curyinthecity.blogspot.fr/
    Fashion PARIS

    OdpovědětVymazat
  18. Nádherné fotky :3 Tie jaskyne sú určite zaujímavé a aj ten festival. Ešte som o ňom nepočula :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  19. Vypadá to pohádkově :)

    http://zuzabesky.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  20. Nádhera! :) Tvůj blog si musím uložit, příští rok tam plánujeme jet touto dobou a já aspoň budu mít inspiraci co vidět a tak :) Jen se bojím, že 14 dní bude hrozně málo :(

    OdpovědětVymazat
  21. užasný fotky, ten západ slunce to je nádhera!

    OdpovědětVymazat
  22. Och, nádherné fotky! ♥ Tá fotka proti slnku, kde si ty?, je úplne dokonalá!

    31shadesofaubergine

    OdpovědětVymazat
  23. fotky jsou krásné jako vždy :)... jen by mě zajímalo, jak moc je ta vikingská vesnička reálná, připadá mi nějaká moc uhlazená :D

    OdpovědětVymazat
  24. Ten fotbal musel být úžasný zážitek :)
    a fotky jsou nádherné, och, bože :3

    Everything about my life

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :)