čtvrtek 2. července 2015

Golden Circle Tour

Golden Circle tour je trasa na Islandu, která zahrnuje především vodopád Gulfoss, gejzírovou oblast - Geysir Area a národní park Thingvellir, který jste již mohli vidět v GoT, protože se tu spousta scén natáčela. :) 

Thingvellir je ovšem zajímavý především tím, že se nachází na hranici severoamerické a euroasijské desky, proto se tu objevují i větší trhliny, potoky a jezera. Mně osobně se tu moc líbilo a kdo se dívá na GoT, tak se se tu skoro cítí jako v tom seriálu. Ta příroda je naprosto fantastická!


Já měla možnost Golden Circle Tour navštívit minulý týden se společností Gray Line a musím říct, že se mi moc líbila organizace. Paní průvodkyně říkala spoustu zajímavostí a bylo jí hezky rozumět, což není samozřejmostí (ale o tom až v dalším článku).

Mně osobně se nejvíc líbily gejzíry. Nikdy předtím jsem nic takového neviděla - prostě gejzíry vyvrhující vodu v pravidelných intervalech a neustále čoudící. 

Divoký ovce jsou tu skoro všude!

Thingvellir


Jedna z nejstarších islandských škol.

Gulfoss waterfall


Tenhle fešák měl sedmi minutové intervaly:)



Tyhle chaloupky! <3


Trošku emo pony. :D

Doufám, že jsem vás zase trošičku navnadila na návštěvu Islandu, mějte se krásně! :)



27 komentářů:

  1. Děkuji za miloučký komentář a zároveň za Tvůj článek!! Na Islandu jsem byla jednou v životě, jako malá(ve třetí třídě) se svou rodinou a už tak můžu říci, jak moc tu zemi miluju! Každičký kousek, každičkého poníka, i ten nejmenší vodopád, všechny sopečné kameny a pusté rozlehlé pláně, které vypadají, že nikdy nebudou končit! Chce se mi štěstím brečet, když vidím Tvé fotky..aach musím se tam podívat zase!
    Děkuju za článek, teď je mi krásně ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky vypadají opět parádně! :) To je naprostá bomba, hrozně moc mě zajímá Thingvellir naživo :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je jak z pohádky nebo z Pána Prstenů. Krásné fotky, moc ráda se na ně vždycky koukám. Máš to štěstí že jsi se dostala až sem..

    OdpovědětVymazat
  4. To je tak neskutečně nádherné! Příští léto tam prostě MUSÍM! Můj plán teda je půjčit si auto (mám rok na to udělat si řidičák a vyjezdit se :D ), ale i kdyby ne, tak tam stejně jedu! Fotka s ovcemi pobavila :D

    OdpovědětVymazat
  5. To je neskutečné :O Mít na to finance, jela bych hned! :)

    DENA the girl

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu nádherné fotky :) Nejraděj bych si na Island hned teď na pár dní odletěla :D

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne fotky :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. O gejzírech jsem už četla a ráda bych je viděla na vlastní oči. Prý se vždycky najde někdo, kdo přijde moc blízko a kouká a pak to na něj vystříkne :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jop, to se stává. Ale je to fakt nebezpečný, ta voda má okolo 100 stupňů :/

      Vymazat
  9. Děkuji za komentář na blogu, jsem ráda, žes mi ho napsala, protože tak nádherné fotky už jsem opravdu dlouho neviděla! Pane jo, to je paráda!!! :)

    OdpovědětVymazat
  10. No, tak to je skutečná pohádka! Božský!

    xxx

    http://curyinthecity.blogspot.fr/
    Fashion PARIS

    OdpovědětVymazat
  11. i love adventures too :)
    thank you for sharing my dear
    can we follow each other for keep in touch ??
    amazing blog :)

    have a nice day
    xo

    OdpovědětVymazat
  12. Pod článek s projektem Prázdniny s Eragonem jsi napsala, že to vypadá super - chtěla jsem se tedy zeptat, jestli se i zapojíš :)

    OdpovědětVymazat
  13. fotky sú úplne úžasné! proste nádhera a emo phony nemá chyby :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadá to tam fantasticky a GoT miluju, takže bych byla v ráji, kdybych se tam mohla podívat! :-D Nádherné fotky! ♥

    OdpovědětVymazat
  15. Božinku tak to jsou nááádherné fotky! :) Moc ti závidím, že můžeš být tam :) www.simonkomadel.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. moja sestra už dlhšie básni o islande a teraz už chápem prečo, je to nádherná krajina. ♥ určite by som sa tam raz chcela ísť pozrieť. super fotky!

    OdpovědětVymazat
  17. omg já tam chci taky :D, tak příroda je tam naprosto úžasná! ty ovce :D. ten vodopád je bombovej :) krásný fotky!
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  18. Ty tvoje fotky <33
    http://fashionsauna.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. Super článek :) Na Island si dělám zálusk delší dobu... a tohle mě přesvědčilo.. chci to vidět na vlastní oči, musí to být nádhera :)

    OdpovědětVymazat
  20. wow, ty vieš úžasne zachytiť atmosféru! si naozaj talent

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :)