čtvrtek 23. července 2015

Hveragerði - hiking and hot springs


Minulý týden jsme si řekli, že využijeme krásného počasí a dojedeme vyzkoušet taky horké prameny. Poblíž Reykjavíku teče říčka Reykjadalur ve které se lidé normálně koupou a teplota se pohybuje mezi 40-20°C - záleží na tom, jak moc jde člověk vysoko do hor. No, jako mně nikdo moc nevaroval, že to bude v horách a že nás čeká pěkná štreka. :D



Já čekala lážo plážo a že se brzy vyvalím v řece a budu hezky relaxovat. :D No, když jsem viděla ten první kopec, co nás čekal, tak jsem celkem koukala, ale neztrácela optimismus, ale pak když
 následovaly další čtyři takový kopce, tak jsem teda začínala ztrácet naději jestli nějaká koupačka vůbec bude. Hlavně já trubka šla už v plavkách, takže mi bylo dvojnásobné vedro, ale musím říct, že teda za to potrápeníčko to stálo. Příroda naprosto neskutečná, stejně tak výhled a relaxování v řece bylo po té cestě opravdu zasloužené. :)









Ono to tu prostě asi nejde nemilovat. Island mi bude šíleně chybět, ale pořád mi ještě pár týdnu na loučení zbývá. :)

38 komentářů:

  1. Věřím, že to koupání za tu námahu stálo. Fotky jsou úžasné, hned bych si sbalila baťůžek a vyrazila, kdybych neměla závazky už tady :( jsem velká sběratelka pohledů, pokud bys mi jeden chtěla dovézt, tak bych byla neskutečně šťastná ;) užij si tam každou minutu plnými doušky! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Já sedím v práci za počítačem a tiše závidím :o) Krása!

    OdpovědětVymazat
  3. Opět nejde než nezávidět! Krása, krása, krása! :))

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné. :)

    ..btw soucítím s Áňou.

    OdpovědětVymazat
  5. Jé!! Island musí být něco úžasnýho.

    OdpovědětVymazat
  6. Miluju tvoje fotky! Si skvělá:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Bomba, všechny tvé články o Islandu mě hrozně chytli a vždy je musela dočíst do konce.. Navíc ty nádherné fotky, to stojí za to jet tam a vidět vše na živo..

    OdpovědětVymazat
  8. Super článek!
    Rády bychom tě pozvaly do našeho projektu LÍČENÍ PODLE CELEBRIT. Více si můžeš přečíst zde: http://hopeless-girls.blogspot.cz/2015/07/liceni-podle-celebritprojekt.html

    OdpovědětVymazat
  9. No tak tohle bych si taky nechala líbit!
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tie fotky sú krásne :O
    Pozývam ťa na moju giveaway : http://aduliksun.blogspot.sk/2015/07/giveaway-chcem-vam-podakovat.html :)

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné fotky! Príroda je tam proste úžasná :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. máš pravdu, ono to tam nejde nemilovať a pritom som tam ani nebola, ale tvoje fotky sú úplne úžasnéa tak cítim tú atmosféru, vudím nádhernú prírodu a skvelé miesta! chcem tam ísť :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  13. Pátá a sedmá fotka je úplně úžasná! :3 Moc ti to sluší, Kristýnko, jsi krásná ♥
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  14. Miluju tvoje fotky! Fakt je to nádhera, pro mě jakožto člověka co se pohybuje jenom v rámci naší země je skoro k neuvěření, že taková krása někde existuje :D

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné pokochání :-) díky! A moc Ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  16. Muselo to stát za to, vypadá to skvěle

    OdpovědětVymazat
  17. krásné fotky, nádherná příroda, taky bych se tam chtěla jednou podívat :)

    OdpovědětVymazat
  18. Fotky sú naozaj úžasné :) Veľmi krásne tam je a určite ste si to i poriadne užili :) Júúúú, hneď by som sa i ja šla okúpať :)

    GIVEAWAY momentálne som na dovolenke, v prípade, že ťa zaujímajú rôzne výlety, určite neprehliadni môj blog

    OdpovědětVymazat
  19. To jsou tak krásné fotky :O závidím :)

    OdpovědětVymazat
  20. Krásné fotky jako vždy! <3
    http://fashionsauna.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Téééda! Nádherné fotky a ještě hezčí místo! Závist =) .
    http://fetchingfashionandbeauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Island patří mezi destinace na mém cestovatelském listu. Vůbec ty severní země mají neskutečné kouzlo barev přírody.

    OdpovědětVymazat
  23. Island mám na svym wishlistu ! A ty fotky jsou moc krásný! :)

    OdpovědětVymazat
  24. To je nádhera! Když někam jedu (většinou teda jen k moři), tak si vybírám destinaci podle přírody. Hrozně ráda jezdím i do obyčejného Chorvatska, protože ta příroda je tam nádherná a moře krásně čisté. Island vypadá úžasně a díky tvým článkům snad začnu přemýšlet, že bych se tam jednou chtěla podívat! :D No nic jdu číst dál a nezbývá mi než se stát pravidelnou čtenářkou, takhle fajnový blog se nenachází každý den :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :)