pondělí 17. srpna 2015

Blue Lagoon, poslední výlety & odjezd domů

Tak za tu dobu, co jsem nepsala, se toho celkem hodně událo. Momentálně již píšu z domova (jupí), přeci jen je doma nejlépe a já jsem ráda, že tu teď chvíli pobudu. Na Islandu se mi rozbil notebook asi dva týdny před odjezdem a řekla jsem si, že už to prostě nějak řešit nebudu a trochu si užiju svůj život offline. Doma už pak na mě čekal nový, který naprosto miluju a teda s tím mým starým se nedá srovnávat. :))



Tyto fotky jsou z výletu do Blue Lagoon, kde jsme si to vážně užili. Je to sice trošku drahá sranda, ale každý, kdo navštíví Island tam prostě musí. Musím uznat, že to bylo jedno z nejlepších míst, kde jsem byla a určitě bych to mohla všem doporučit, i když Islanďané si na to trochu stěžují. :)


Poslední dny jsme využili k posledním výletům a hlavně balení, ach jo. Jak já nemám ráda, když se někam musím balit, ale pořád je to zlatý proti tomu než když se musím balit zpátky. :)  A to mě příští týden čeká další (mega) balení. 








Jinak ke konci už to bylo v práci trochu náročnější, takže musím říct, že jsem opravdu ráda doma a to hlavně i z důvodu, že pak zase (za 10 dní) odjíždím. Tak si teď ten život doma faktk užívám, v životě jsem nebyla tak vděčná za to, jak to doma máme skvělý, bude mi to hrozně chybět. :D

Tohle je vlastně předposlední článek o Islandu, další už bude jen takové shrnutí (jak hodnotíme náš pobyt, jak jsme se k práci dostali) a video z celého pobytu.

Tak se mějte krásně budu se těšit příště! :)

44 komentářů:

  1. Já naprosto miluju tvoje fotky! Mimochodem, vítej doma krásko:-)

    OdpovědětVymazat
  2. fotky jsou úžasné! škoda, že už o Islandu bude jen jeden článek, ale zato jsem na něj pěkně zvědavá! :)

    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  3. Upřímnou soustrast k ntb, ale jakmile máš náhradu, tak je to hned veselejší. Ten můj už taky mele z posledního, ale zatím se drží zuby nehty :)) Obdivuju ty fotky, prostě je to tam úplně jiné než tady. Budu se těšit i na další článek o Islandu :)

    PS: Psala jsem Ti mail na tu adresu, co máš vpravo nahoře :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne fotky.
    Mne by bolo tiež veľmi ľúto, že odchádzam.
    Teším sa na zhrnutie o Islande a želám ti úprimnú sústrasť. Nech tvoj notebook odpočíva v pokoji... :D

    OdpovědětVymazat
  5. Island je asi po Honolulu a Novém Zélandu země, kterou bych chtěla navštívit nejvíc :) vždycky si na tumblru hledám fotky a ta krajina je prostě neuvěřitelná. Tu Blue Lagoon už jsem tam taky viděla a musím říct, že je to opravdu nádhera!!
    Ráda bych tě pozvala ke mně na giveaway: www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Návraty po dovolené jsou prostě ty nejlepší návraty domů vůbec. Jinak máš fotky jak z nějakého časopisu :O úžasné :) cappuccinolover.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Oooo, skvělé fotky :3 Hlavně druhá, čtvrtá a pátá.. nejvíc fotky ♥ Jaký máš nový notebook? :)) No..kdy se zase ale koukneš na Island, takže bych si moc nedělala hlavu s tím, jak to bylo drahé nebo ne :D :)
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  8. Bomba fotky!
    Nejkrásnější je ta, jak jsi v bazénu a je vidět jen hlava... romantika jak blázen! (:
    Tvoje cestování vypadá prostě úžasně! Užívej zbytek léta!

    ♥ HAPPY MONDAY! ♥

    THE KAWAII PLANET

    OdpovědětVymazat
  9. Island je můj sen. Doufám, že si ho někdy splním.

    OdpovědětVymazat
  10. Ta příroda tam je fakt uchvatná!! Strašně ti závidím, že si měla možnost se tam kouknout:))

    OdpovědětVymazat
  11. Wow, Blue Lagoon bych moc ráda jednou viděla. Celkově Island je úžasné místo, snad se tam jednou podívám...Úžasné fotografie jako vždy! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Opět božské fotky! Těším se na příští článek i s videem a jsem zvědavá, kam tě dál život zanese, hlavně pokračuj v blogování :)

    OdpovědětVymazat
  13. opäť krásne fotky, a teším sa teda na ten zhrňujúci článok, lebo ma zaujíma vážne veľa vecí ohľadom toho :)

    OdpovědětVymazat
  14. Skvělé fotky! :) nejraděj bych si hned sbalila kufr a letěla na Island :D já mám balení tam ráda, vždycky jsem natěšená, ale když jedu odněkud domů a mám balit, tak to už se mi nechce :D

    OdpovědětVymazat
  15. krásné fotografie, ty místa mají svá kouzla, snad se tam také někdy podívám

    OdpovědětVymazat
  16. Děkuji za komentář u mě na blogu :) Tvůj blog mě hrozně moc zaujal, takže se těším na ten shrnující článek a teď si jdu projít tvoje staré články, protože Island a co jsi tam dělala mě strašně zajímá! :)
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
  17. Nikdy jsem neměla zvláštní nutkání navštívit island, ale myslím, že kvůli těm fotkám se tam pojedu podívat...:)

    OdpovědětVymazat
  18. Opět nádherné fotky! :) Těším se na celé shrnutí celého pobytu :))
    P.S. kam se vydáš tentokrát? :)

    OdpovědětVymazat
  19. krásne fotky !!! úplne krásne :)
    www.dominicaminarik.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. Prekrásne fotky. Raz by som na Island rada išla. Mamka tam bola a prišla celá uchvátená :D

    http://lamodaeanarchia.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  21. Nádherné fotky, hlavně ty z blue lagoon :)) Ještě si Island pořádně užij :)) Já se tam tak hrozně těším! :))

    OdpovědětVymazat
  22. Asi by sa mi veľmi tažko odchádzalo z niečoho tak nádherného <3 :D Fotky sú úplne úžasné! A uži si ďalšiu dovolenku :)

    OdpovědětVymazat
  23. Asi by mě museli praštit něčím po hlave, aby mě dostali z té nádhery do letadla domů! Opět naprosto krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  24. čtvrtá fotka je top! torch upavit a klidně si ji dám i na tapetu :D
    všechny fotky jsu krásné, miluju tyhle travel posty :))

    OdpovědětVymazat
  25. Váu, vyzerá to úžasne. Tie fotky su neuveriteľne nádherné a celkovo je to veľmi príjemmý článok. Prvý dojem bol- umenie.
    http://valley-of-the-dollss.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  26. Tytvoje fotky jsou božská záležitost :) Vážně nádhera. Už se těším an poslední článek, všechno mě to neskutečně zajímá :)
    Kam razíš dál? :))
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  27. moc ti to sluší a ty fotky jsou dokonalost :) měla by ses živit focením. i když je pravda, že v takovém prostředí jde focení samo :))

    OdpovědětVymazat
  28. Ježiš, to vypadá strašně skvěle!:)

    OdpovědětVymazat
  29. Ty fotky jsou nádherný.Je vidět ,že to s foťákem umíš!:) Taky nemam ráda balení,ale vybalování naprosto nenávidim :D

    -Sabi

    www.sabihomolacova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  30. aa super článok, krásne fotky, teším sa na ďalší, som zvedavá :D kam odchadzas? :)

    OdpovědětVymazat
  31. Úplně nádherné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  32. To je nááádhera! Já chci taky :'-(

    OdpovědětVymazat
  33. Wau :) Vyzerá to super :) Naozaj krása. Úžasné prostredie i fotky.

    Budem veľmi rada, ak sa zapojíš do mojej GIVEAWAY o balíček AVON kozmetiky a zároveň navštíviš môj Blog by Katy :-*

    OdpovědětVymazat
  34. Krásné fotky! Budu muset Island zařadit na svůj seznam míst, který chci navštívit než umřu :))

    OdpovědětVymazat
  35. To jsou nádherné fotečky :) Mají krásnou a kouzelnou krajinu, to je něco pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  36. krasa, rada bych se tam zajela taky podivat! tak snad brzy.

    Bridge of Memories

    OdpovědětVymazat
  37. Their are many luxury hotels in pandarkavada and Rahultipeshwar is one among them. Hotel Rahul endeavours to provide excellent service to its customers, guaranteeing your stay is unforgettable and beyond all expectations.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :)