středa 16. září 2015

My danish life I

Kdo mě sledujete déle tady na blogu nebo na instagramu, tak jistě víte, že jsem se před skoro třemi týdny přestěhovala do Dánska, kde jsem na škole. Škola nám začínala už prvního září, což se mi moc nelíbilo, ale musím říct, že jsem se docela rychle aklimatizovala. Jen si nějak pořád nemůžu zvyknout na dánský vzdělávací systém a rozhoduji se jestli je opravdu tak převratný nebo trošku na nic. :D Naší náplní tohoto semestru je udělat tři projekty pro různé (nutno říct upravdové) firmy, a když je splníme, tak jsme připuštěni ke zkouškám. Upřímně se toho zkouškovýho docela bojím, protože to bude moje první zkouškový a navíc v angličtině, ale snad mi to vše vyjde, protože bych to tu opravdu chtěla dodělat. :D


Ale když nepočítám školu, tak je to tu opravdu super. Musím říct, že jsem obklopena opravdu skvělými lidmi, takže si na nějakou nudu nemůžu stěžovat. Je tu fakt pořád co dělat. Hlavně jsem teď začala chodit s kamarádkou ze třídy Gabčou (Češkou!) do fitka, tak se motivujeme a blbnem spolu. Líbí se mi, že je to tu tak international, všichni mluví anglicky a za tu dobu co tu jsem, tak jsem narazila jen na jednoho člověka, který neuměl anglicky a docela mě to zaskočilo teda. :D  Teď už pomalu začínám hledat brigádu, tak snad se najde něco dobrého. :) Jinak se neskutečně těším na další měsíc, protože máme několik dní volno, tak si děláme s Gábi trip do Čech, ale příští volno už plánujeme strávit ve Švédsku. :)

Gabča je strašně fotogenická! :)





Tak se mějte krásně a užívejte života! :)


27 komentářů:

  1. Mám naprosto stejný pocit z jejich systému. Zatím mi nepřišlo, že bych se něco naučila, ale parta je tu super. Švédsko máme za hmny, asi toho taky využijeme.
    Taky si užívej!

    OdpovědětVymazat
  2. Věřím, že se i s dánskou divočinou popereš! :) Každopádně držím pěsti!

    OdpovědětVymazat
  3. moc pěkní článek hlavně at se ti ve škole daří

    OdpovědětVymazat
  4. Super článek! Hodně štěstí ve škole :) Je fakt pecka, že hodně lidí začíná studovat v zahraničí :)
    www.lucastirska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Budem ti držať palce, nech ti škola ide ako má :) Pekné fotky ! Neboj zvládneš to :)

    http://accessoriesforbeauty.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je fakt náhoda, že Gabča teď chodila 6 let do třídy se mnou :D pozdravuj jí :D
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé, tam musí být krásně :) A držím palce! Stala jsem se pravidelnou čtenářkou a budu ráda, pokud se staneš mou :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé, tam musí být krásně :) A držím palce! Stala jsem se pravidelnou čtenářkou a budu ráda, pokud se staneš mou :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  9. To jsou nádherné, nááádherné fotky :) Držím palce štěstíčka a užívej :)!!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. krásne fotky :) držím so školou palce, určite to zvládneš :)

    OdpovědětVymazat
  11. opravdu moc pekné fotky.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Super fotky :) Těším se na další články, děsně mě zajímá, jak to chodí někde jinde :)
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá tam moc krásně!:)
    xxM
    http://sunstreetbymonica.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. páni, odteď miluju Dánsko x) ♥
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Opravdu nádherné fotky :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Hezké fotky :) Koukejte si ten Váš pobyt příjemně užít :))

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherné fotky, jistě to zvládneš. Závidím, musí tam být nádherně :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  18. Tam je teda nádherně! Máš super blog a úžasně fotíš:)

    carolinegrey.blogspot.cz ♥

    OdpovědětVymazat
  19. Moc hezký článek! Přeji hodně štěstí v Dánsku :)
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  20. Dánsko bych ráda navštívila, at se ti dáří, fotografie jsou kouzelné!

    OdpovědětVymazat
  21. treba sa do všetkého púšťať s nasadením a pozitívnym pohľadom na vec a všetko bude dobré! :).
    inak, fotky sú naozaj nádherné... a tie domčeky, no zamilovala som sa! :P.

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  22. aaa krásne fotky!:) určite to dáš!

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj, zvu tě na halloweenskou giveaway http://life-babylove.blogspot.cz/2015/10/halloweenska-giveaway.html#more

    OdpovědětVymazat
  24. nejkrásnější fotky! právě jsem na tvůj blog narazila a díky němu jsem se snad zamilovala do Islandu! je to vážně nádherná země a věřím, že Dánsko taktéž :) byla jsem jen jednou v životě v Kodani a už je to pěkně dávno, ale i tak z těch střípků, co si pamatuji, to byl skvělý zážitek! užívej si to, studovat v zahraničí je nejlepší zkušenost, sama studuji ve Vídni a i když to není tak daleko od Česka, tak je to i tak velký rozdíl a něco mnohem vzrušujícího a naplňujícího :))

    JULI JULI blog

    OdpovědětVymazat
  25. Nadhera! Kiez by som aj ja mala tu moznost studovat niekde v zahranici. No co uz, bola som leniva sa ucit a teraz je uz neskoro :\ Uzivaj si to! Ja len tisko zavidim :)

    OdpovědětVymazat
  26. Krásné fotky, doufám, že ti vyjde brigáda, kde by jsi chtěla dělat?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :)