pátek 4. září 2015

New life - Denmark

Ještě to není ani měsíc, co jsem se vrátila z Islandu a už jsem zase pryč. Musím říct, že srpen byl pro mě opravdu hektickým měsícem, jelikož jsem se vracela z Islandu po skoro třech měsících a měla jsem doma v Čechách dva (krásné!) týdny, pak balení a šup do Dánska. Upřímně nechápu, že to vše tak rychle uteklo. Ještě před chvílí jsem se učila na maturitu a teď už bydlím v Dánsku..no, čas asi prostě utíká, když člověk skutečně žije. :)



Když jsem přijela do Dánska (8 dní zpátky), tak musím říct, že jsem z toho tady byla rozpačitá. Moc se mi tu nelíbilo, ale prostě to byl jen asi první dojem. Protože čím víc lidí a míst tu znám, tím víc se mi tu líbí. I škola je fajn, to je hlavní věc kvůli které to jsem. Byl to můj sen se sem dostat a tak nějak to vyšlo, takže se teď připravte na spoustu dánských článků. Žiju teď v městečku Roskilde - kousek od Kodaně a mám to štěstí, že bydlím na bytě se svojí kamarádkou z Čech - Terezkou. A celkově se tu dost zabydlujeme. Předevčírem jsme pořádaly dívčí noc, koukaly jsme u nás na Pearl Harbor (prostě holky, co vzdychají nad krásným Benem a Joshem :D), včera jsme byli venku se spolužáky a dnes se půjde zase. Prostě je tu po večerech pořád co dělat a je vidět, že jak je tu spousta cizinců a skoro nikdo tu nemá rodinu (a nebo internet :D ), tak ti lidé se opravdu chtějí vídat daleko víc.

Jinak já konečně dostala povolení k pobytu, tak slavím a brzy už mi snad přijde i CPR number (to je něco jako 'občanka'), a pak si budu moct hledat legálně brigádu, protože se mi tu teda nechce moc pracovat na černo. Ze začátku je to hodně zařizování, ale až se vše vyřeší, tak už to snad bude sranda. Ale je super, že jak člověk všechno řeší sám a fakt mu s tím nikdo nepomáhá, tak já si teď přijdu, že už snad dokážu zařídit cokoliv. Protože tolik běhání po úřádech jako před odjezdem na Island a do Dánska a pak tady jsem ještě nezažila. :)



Náš byteček a Terezka. :)


Fotek zatím moc není, protože se mi moc nechce tahat zrcadlovka, ale to snad brzy napravím. Počasí je tu naprosto nepředvídatelný, ale s tím vůbec nemám problém, protože Island mě prostě naučil dost. A i když tu bývá docela hnusně, tak je to pořád lepší než Island. :D A fakt už mě počasí nějak moc neovlivňuje, protože jinak bych asi musela být v těžkých depresích. 

Já jsem se dneska zase pěkně rozkecala. Mějte se krásně! :) 


PS: Založila jsem si ask, takže pokud má někdo nějaké otázky, určitě se nebojte zeptat! :)

21 komentářů:

  1. Pěkný post, je úžasné, jak už je někdo konečně sám za sebe. Hodně štěstí a určitě si to tam užij! :)
    www.lucastirska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. To je super. Dánsko je zaujímavá krajina. Tak nech sa ti tam darí a užívaš si! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi statečná, že ti to nevadí a prostě se sebereš a nazdar Čechy, uvidíme se na Vánoce! :) ba né, jsi psala, že přijedeš v říjnu :)) já na tohle prostě nemám, a tak přemýšlím nad tvou větou "čas utíká, když člověk skutečně žije"... je to hluboká myšlenka a fakt na ní něco je... bohužel, jsem úplný opak, ale teď se to u mě trochu otočí a bude snad trochu lépe.

    Fotky jsou parádní! By sis tu pak mohla udělat výstavu :) Mějte se tam s Terezkou moc krásně a budu se těšit na další cestovatelský článek :)

    OdpovědětVymazat
  4. My teda musíme souhlasit se Slečnou domácí!
    My bychom asi taky neměly odvahu odcestovat z republiky na dýl než na měsíc! Držíme Ti palce a až se zabydlíš, těšíme se na více fotek!

    Natálie a Klára
    NARA blog
    www.natalieklara.blogspot.cz

    Zveme Vás všechny na cupcakeovou giveaway !!
    http://natalieklara.blogspot.cz/2015/09/sweet-next-50-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera. Už aby sme tam išli pozrieť aj my :)
    Pokojne sa rozpisuj aj naďalej. Čítam tvoje slová na jeden nádych :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky :) takový výlet je opravdu k závidění ^^ Cappuccino Lover

    OdpovědětVymazat
  7. To je super že jseš takhle odvážná. Já když mi padlo 18 tak jsem se sebrala a taky odletěla pryč. Když bývám v zahraničí, nikdy se mi po Česku nestýská, ba naopak. Když sem přijedu, akorát mám po náladě. Cestování sama a starat se sám o sebe je super věc, hrozně ti to otevře hlavu a nebudeš taková ta která jede na dovolenou jen na týden do Chorvatska s rodiči a neví vůbec nic. Jen tak dál

    OdpovědětVymazat
  8. Mesto vyzerá naozaj nádherne a fotky sú tiež super :) Moc ma to zaujalo a ke´d budem mať príležitosť, určite sa tam pôjdem pozrieť :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Máš můj obdiv! Jsi skvělá, že si dokáže toho tolik sama zařídit :) Snad se ti v Dánsku bude líbit a dařit :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné fotky :) ať se ti tam daří! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Hodně štěstí! :)) Už abych měla po matuře...mám v plánu hodně podobný život jako ty :)
    A fotky jsou nádherné, i když jich není moc :) Už se těším na své fotky z USA (no ještě rok :D) Jinak..už jsem využila tvého asku ;)
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Krásne miesto :-) Veľ šťastie hlavne :-)

    OdpovědětVymazat
  13. wow drzim moc palce aby sa ti tam pacilo a darilo :) Ja by som sa do Danska isla pozriet na vylet ale zit by som tam nechcela prave kvoli pocasiu :)ale ty si uz vytrenovana :)) tesim sa na vela fotiek!!

    Pozyvam na GA o serum na rast rias :)) http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/09/gigalash-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  14. Tenhle článek mě skvěle navnadil na další z Dánska, už se na ně fakt těším! Pěkně se tam zabydluj a přeju ti, aby se ti dařilo :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak ti přeju hodně štěstí při hledání brigády a navazováni kontaktů se spolužáky, ať ti všechno vyjde :)! Stáváš s emým inspo blogem na cesty číslo jedna, fakt tě obdivuju.

    OdpovědětVymazat
  16. Krásne fotky, tie ruže a Terezka sú krásne odfotené :P :-)

    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  17. Impossible to resist,nice look.

    http://www.2015bagshops.com

    OdpovědětVymazat
  18. wow, dánsko je krásné:O:)
    verranda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Nádherné fotky jako vždy! Děkujeme, že se můžeme do těchto končin díky tobě mrknout!

    Happy Tuesday!
    With love,
    Suzy ( ˘ ³˘)♥

    THE KAWAII PLANET

    OdpovědětVymazat
  20. Naprosto vím, jak se cítíš ohledně počasí. Vyjdu svítí slunce a do minuty je slejvák jako blázen :)
    Snad se Ti tu bude líbit. Mě se tu zatím docela líbí :)

    OdpovědětVymazat
  21. jéé, tak Ti závidím, taky bych chtěla bydlet v jedné ze zemí na severu :) co tam studuješ?
    krásné fotky, užívej!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :)