úterý 15. prosince 2015

Passau

Vím, že jsem se delší dobu neozvala, dělo se toho v mém životě dost, ale o tom až v dalším článku. :)
Tenhle víkend jsem byla v Pasově a musím říct, že to bylo naprosto úžasný. Nikdy předtím jsem tam nebyla, takže jsem nevěděla moc co čekat, ale určitě tohle město můžu každýmu jen doporučit. Krásná katedrála, skvělý vánoční trhy (sice ne tak velký, ale pořád super) a spousta rozkošných uliček ve kterých je radost se ztrácet. :)
















Tak se mějte krásně a užívejte předvánoční atmosféry! :)







11 komentářů:

  1. Krásné fotky! :) Těším se na další články ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tam by som si rada spravila, výlet krásne miesto :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krasne fotky, muselo to tam byt opravdu nadherne :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krasne fotky, muselo to tam byt opravdu nadherne :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tyjo, tam bych se chtěla někdy také podívat, nádherné fotky! Jinak jsem začala sledovat tvůj blog, tak se popřípadě můžeš mrknout ke mně a stát se pravidelnou čtenářkou, když budeš chtít:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. uzasne fotky! Hned by som sa tam isla pozriet :)

    Pozyvam na MEGA giveaway o Rimmel, Niveu a ine. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/03/giveaway-bioderma-nivea.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :)