středa 29. března 2017

Kam v létě na dovolenou? Dolní Morava

Jelikož se léto blíží, tak už i já pomalu plánuji, kam bych se chtěla v létě s přítelem podívat. Do oka mi zatím padla Dolní Morava, jelikož jsem z jižních Čech, tak ty už mám projeté a chci objevovat něco nového. Navíc mě láká čas strávený v přírodě a zároveň si užívat wellnessu či skvělé gastronomie. 


Dolní Morava se nachází mezi Orlickými Horami a Jeseníky, konkrétně na úpatí Kralického Sněžníku, takže je jasné, že o krásnou přírodu zde nebude nouze. A já jakožto milovník vyhlídek, bych si nemohla nechat ujít něco tak úžasného, jako je Stezka v oblacích. Nachází se ve výšce 1116 m. n. m. a nahoru se můžeme dostat na kole či pěšky, dolů se naopak dá dostat tobogánem. Výhled ale musí být naprosto dechberoucí, jelikož se dá vidět Kralický Sněžník s údolím řeky Moravy a v dálce Krkonoše, Jeseníky a Suchý Vrch. 



Do 15-ti let jsem jezdila na horolezecké tábory do Adršpachu, ale od té doby jsem neměla moc příležitostí si někde zalézt a právě na Dolní Moravě se nachází Adrenalin Park, což je lanový park - jeden z největších v České republice, kde se nachází horolezecká stěna, lanovka a houpačka Double Big Swing. Dále také můžeme vyzkoušet skok volným pádem Power Fun. Vše vypadá neskutečně lákavě. 


Po dnech strávených na horské tůře, v lanovém parku či na Stezce stromů je ale třeba své tělo také odměnit a dopřát mu řádný relax. A jak se lépe zrelaxovat než na pořádném wellnessu, že? :) Ať už je to bazén, vířivka, finská sauna, parní lázeň či Kneippův chodník, tak je to po takovém dni naprosto zasloužené. Nehledě na to, že zde mají velmi zajímavou nabídku masáží a dalších procedur. 


A nakonec po tom všem bych si ráda zašla na něco dobrého do nějaké pěkné restaurace a ochutnala místní gastronomii. Nebo na kafíčko do Café baru. A to by pro mě byla naprosto úžasná dovolená - plná sportu, relaxu a dobrého jídla. 

Tento článek je psaný jako výzva pro Blogerky.cz a musím říct, že bych tuto výzvu opravdu ráda vyhrála, jelikož mě Dolní Morava naprosto nadchla! :)


5 komentářů:

  1. O Dolní Moravě jsem ještě neslyšela, ale musím říct, že to tam vypadá moc hezky. :)

    OdpovědětVymazat
  2. na tú Stezku sa chystáme a velmi sa tam tešíme :) držím palce pre výhru :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vím, že kamarád tam byl v zimě lyžovat, ale určitě i v létě je tam krásně :)
    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  4. Držím palečky! Ať se zadaří! <3
    Kneippův hodníček je opravdu bomba! :D Nikdy jsem ho neprošla tolikrát, jako je psáno vždy na destičce vedle! :D Wellness!!! Bože! <3
    Super článek! <3 :)
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :)