sobota 4. března 2017

Spring Rolls

Jakožto milovník vietnamské kuchyně stále zkouším nějaké recepty, tak jsem se rozhodla vám ukázat ten prosto nejjednodušší - vietnamské jarní závitky. Bylo to dělané dost narychlo, takže se rovnou omlouvám za kvalitu fotek, která není zrovna nejlepší.


Přípravíme si :


rýžové nudle tenké
1 papriku
1 okurku
žampiony (nebo jiné houby)
Surimy tyčinky/tuňák/losos/tenké vepřové plátky
hlávkový salát
rýžový papír (Kaufland, Tesco)


Zeleninu a surimi nakrájíme na tenké plátky, a pak už zbývá jen připravit rýžový papír. Namáčíme ho v teplé vodě dokud nezměkne, pak položíme na podložku a můžeme začít skládat zeleninu, poté surimi nebo jiné maso a nakonec nahoru dáme nudle. Pro lepší chuť ještě přidáme bylinky. Papír pak zabalíme jako poštovní obálku a jarní závitek je hotov. 



Jak správně zabalit závitek - TADY


Doufám, že vám bude chutnat! Vítězkou giveaway se stala Genevra . :)

10 komentářů:

  1. Taky jarní závitek jsem nikdy neměla, jsem k tomu asi skeptická, nevím proč, ale když vidím ty suroviny, nemusí to být špatné. Super, že si tam dala, kde můžu koupit ten papír, nevěděla bych :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, mám ráda tyto jednoduché recepty. Závitky vypadají velmi chutně. A moc děkuji. Těším se na balíček, udělala jsi mi obrovskou radost. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Přidávám se k druhému komentáři. Mám raději jednoduché recepty, takže tohle určitě vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty kráso! Moc se ti povedly! ♥ Jarní závitky miluju, ale nikdy se mi nepovedly tak hezky jako tobě! :D

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Tak zrovna dnes mi kamarádka říkala, že si doma dělali jarní závitky a teď vidím u tebe tenhle recept :) No myslím, že se na jejich přípravu brzy taky vrhneme s přítelem, vietnamskou kuchyni naprosto milujeme!

    OdpovědětVymazat
  6. Spring rolls jsme jednou dělaly s kamarádkou a vážně se nám povedly! Hrozně dobrý je k nim peanut butter sauce :)

    http://tinasmerdova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. JEeej uplne super vyzera ten recept, neivem preco ale mam chut to dat este vyprazat a posypat syrom :D

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tohle bych si nechala líbit! :D já je hrozně miluju, děkuju za recept!

    OdpovědětVymazat
  9. Vždycky jsem to chtěla zkusit, ale ještě nikdy neudělala, na jaře už je ten správný čas! Vypadá to moc dobře ! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :)