středa 26. dubna 2017

Brokolicová pizza

Dnes tu pro vás mám recept na naprosto výbornou brokolicovou pizzu, kterou jsem dělala pár týdnů zpátky a ještě teď se mi při té vzpomínce sbíhají sliny. :)

Potřebujeme:


čerstvá brokolice
ovesné vločky
vajíčko
rajčatový protlak
celozrnná mouka

česnek
polníček 
žampiony
prosciutto
pepř
sůl
bazalka
oregáno


Dáme vařit brokolici cca na 10-15 min, pak si začneme připravovat směs na pizzu - do rajčatového protlaku přidáme česnek, pepř, sůl, oregáno a další bylinky a nakrájíme si další ingredience, které chceme na pizzu dát. 



Brokolici zcedíme a rozmixujeme na drobné kousky, poté přidáme mouku, vajíčko a ovesné vločky. Těsto zamícháme a necháme chvíli odstát. 



Těsto pečeme v troubě přibližně 15 min a přidáme na něj ochucenou omáčku a sýry. Pak pizzu pečeme dalších 5-10 min a po vyndání z trouby ji finálně dozdobíme. :)


Pokud i vy tento recept vyzkoušíte, tak doufám, že vám bude chutnat tak, jako mně! :)

18 komentářů:

  1. To vypadá božsky. Brokolici mám ráda ve všem. Ráda z ní dělám pečené zeleninové karbanátky. Přidám i další zeleninu, třeba dýni, cibuli, pórek, cokoliv dle chuti, pak pár vajíček a sýr na spojení, strouhanku, klidně i žampiony a bochánky peču v troubě, je to zdravé a moc dobré :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  2. Tak přiznám se, tohle vidím poprvé :) vypadá to skvěle!

    OdpovědětVymazat
  3. mňam mňam mňam!!!! to vyzerá parádne

    OdpovědětVymazat
  4. To vyzerá naozaj nádherné. Brokolicu síce nemám veľmi v láske no tejto pizze by som určite neodolala

    OdpovědětVymazat
  5. Booože, mnam! Přítel by asi moc nesouhlasil, ale já bych si hned dala :)
    Ejnets in Lisboa

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to skvěle a to i s tou brokolicí(jsem jak malá). Moc často nevařím, ale tohle bych zkusila :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já moc brokolici nemusím, ale vypadá to dobře :)

    OdpovědětVymazat
  8. To vypadá nádherně! Všechny ingredience co jsou na pizze já zbožňuji :-D Super.

    OdpovědětVymazat
  9. Brokolicovou pizzu jsem ještě neměla, ale já jsem spíš na takový ty klasický pizzy jako šunka, sýr atd.. :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ja som ešte neskúšala ani brokolicovú ani karfiolovú pizzu, ale už dlho chcem. Dám si recept do záložiek a snáď sa k tomu raz aj odhodlám :D

    OdpovědětVymazat
  11. Čistú brokolicu nemusím, ale zakomponovanú takto v jedle, to už áno ♥ Ďakujem za výborný návod :3 ✿

    * Giveaway - Cerruti 1881 *

    OdpovědětVymazat
  12. Mňam! :) Tato pizza vypadá opravdu výborně. Vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Neeeeejvíc na světě miluju brokolici - tohle musím vážně zkusit! :))

    OdpovědětVymazat
  14. Teda! Teď bych nejradši běžela do obchodu si nějakou brokolici koupit a vyzkoušet to :D

    OdpovědětVymazat
  15. Brokolici osobně moc nemusím,ale vypadá to výborně :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :)