neděle 9. dubna 2017

NIKE Roshe One + Stefan Janoski Max

Jelikož já i můj přítel jsme oba velcí milovnicí Nike, rozhodli jsme se, že Vám zrecenzujeme naše poslední úlovky. Jako první Vám představím své Roshe One, které jsem si pořídila na konci ledna, abych se pomalu začala připravovat na teplejší dny. Nejen že jsou opravdu stylové, ale jednou z jejich největších výhod je, že jsou odlehčené a z tenkého materiálu, který je velmi příjemný při vyšších teplotách, protože se člověku alespoň nepaří nohy. Další z předností je, že boty mají vyvýšené paty, díky kterým se mi lépe chodí a vypadám vyšší. Musím říct, že i po pár měsících jsem z nich naprosto nadšená a určitě o Roshe One budu uvažovat i v budoucnu! :)


Jako druhé vám Honzík představí Stefan Janoski Max, které si koupil už před několika měsíci a je s nimi stále velmi spokojen. Tento typ Janosek se dělá v mnoha barvách a dají se nosit jak v létě, tak v zimě. Jsou stylové a extrémně lehké, vyrobené z pružného materiálu a mají tlumící polštář Zoom Air, který se stará o pohodlné dopady a nárazy při jízdě na skateboardu. Myslím si, že jsou to zatím nejlepší boty, co jsem od Nike měl a že jsem jich už dost vyzkoušel. Líbí se mi jejich tvar, lehkost, pohodlnost a to, že se hodí téměř na vše.




@matousek.jan


 Co vy a Nike?  A pokud ho máte rády/i jako my, tak nám napište do komentářů vaše oblíbené typy. :)

17 komentářů:

  1. Rose One si chcem zakúpiť aj ja, sú neskutočne skvelé! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné boty :) Já mám teď nové LunarEpic Flyknit, krásné tyrkysové, běžecké :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou krásný :) mě je pán v Nike rozmlouval, že nejsou tak kvalitní jako třeba Air Maxy. Ale vesměs je to všechno úplně stejný. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně na to jak jsou tenounký, lehounký a fakt jak bačkůrky, tak mi přijdou dost kvalitní. Ani se mi nikde nezačaly trhat nebo tak a to už je pár měsíců nosím :)

      Vymazat
  4. Nike je srdcovka prostě! Oba páry jsou moc krásné! <3 Zaujalo mě tvoje tetování. Moc krásný! <3
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Tady na fotce ještě není úplně zahojené, ale teď už vypadá fakt pěkně :)

      Vymazat
  5. taky jsem botám od Nike naprosto propadla...mám jich doma hned několik :D A ty tvoje nové jsou krásné, hlavně by mi určitě vyhovovala ta vyvýšená pata...při delších chození rozhodně pomáhá! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta vyvýšená pata je úžasná, já už jiný boty mít nemůžu. :D

      Vymazat
  6. Tak ty boty jsou naprosto, naprosto perfektní! Vážně, i ta barva je skvělá! :) Nike mám hodně ráda na všechny sportovní věci, ale boty umí skvěle, to se jim musí nechat :)
    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadají božsky! ♥ Já poslední týdny pokukuju po klasikách Nike Air Max, ale stále se nemůžu rozhodnout jaká barevná kombinace se mi líbí nejvíc :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Máte oba moc krásné boty :D :))

    OdpovědětVymazat
  9. tenisky sú skrátka závislosť! ♥ môžeš odskúšať tenisky od svetových značiek až po neznačkové ale Nike sú klasika ktorá nikdy neopustí! Tiež mám Roshery, ktoré som si kamienkami trošku upravila. A ako tak pozerám na tie tvoje, určite časom pribudnú do zbierky k mojim bielym. Veľmi pekné!

    Taly Rare

    OdpovědětVymazat
  10. wow tak tieto tenisky sú nádherné ! :) Nike značku môžem a mám ju veľmi rada :) tiež mám zopár tenisiek :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jsou krásný! V těch se musí chodit samo :) Určitě jsou lehounký. Já mám od Nike asi troje tenisky a jsem spokojená.
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :)