pátek 14. dubna 2017

Philippine TREASURES

Už je to pár dní, co mám ve sbírce tento krásný náramek Philli-Jas, mám ho od značky Philippine TREASURES, která vznikla před pěti lety na ostrově Boracay - jednom z filipínských ostrovů. Nabízejí především exotické šperky a šátky, které mě všechny moc okouzlily, a myslím, že svojí sbírku v budoucnu určitě rozšířím. 


Je skvělé, že náramek je rozepínací, takže si můžu dle libosti korálky odebírat či přidávat a nosit ho tudíž na více způsobů, jak se mi zrovna hodí. Je vyrobený z chirurgické oceli, takže je odolný, tvrdý a také hypoalergenní. Já jsem celkově nadšená z celého designu a těším se, že ho unosím. 


Jak se líbí náramek Vám? A jaké typy náramků upřednostňujete? :)

13 komentářů:

  1. Krásny náramok! Páči sa mi myšlienka, že si môžeš korálky odoberať/pridávať - robí ho to (ten náramok :D) osobnejší :)
    Caroline

    OdpovědětVymazat
  2. Je moc hezký, já mám na stejný způsob Pandoru :)

    OdpovědětVymazat
  3. Náramek je poměrně povedený, ale mně by se nehodil. Nosím trochu jiné šperky :) Mám ráda jednoduché náramky a výraznější prstýnky či náhrdelníky. :))

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  4. Ten vypadá super :) já upřednostňuji takové zlaté a jednodušší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hádám, že je to inspirované Pandorou :) líbí se mi tento styl, že si člověk může dle libosti náramek zdobit .. čistě podle sebe.

    OdpovědětVymazat
  6. Já momentálně nosím Pandoru náramek, který jsem dostala od přítele :) je stříbrný s rose gold detaily a naprosto ho miluju <3

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  7. Náramek je opravdu krásný :) já nosím už dva roky pandoru :)
    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  8. Vyzerá pekne, ale asi by som ho nenosila keďže málokedy nosím náramky a keď tak len drobné. No ak ho vieš skombinovať k nejakým pekným šatám jarným tam.musi vyzerať vo výslednom outfite super :)

    OdpovědětVymazat
  9. značku nepoznám, no náramok vyzerá pekne, chirurickú ocel tiež nosievam, ale najčastejšie nosím korálkové náramky mojej vlastnej výroby :) :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ten náramok sa trošku podobá na Pandoru 😊

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkný náramek :-) Takové ozdůbky mi vždycky udělají radost :-)

    OdpovědětVymazat
  12. zaujímavý je :) značku nepoznám, ale rozhodne to je môj vkus a vedela by som si ho predstaviť nosiť aj na sebe :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :)