neděle 30. dubna 2017

Remington Air Plates

Dnes tu pro vás mam recenzi na žehličku Remington Air Plates, která je právě naprostou revoluční novinkou na trhu. Možná už jste ji postřehli u jiných blogerek, jelikož je součástí výzvy na Blogerky.cz, kde ji deset blogerek získalo k testování a mezi nimi i já. :) 

Tato krásná designová žehlička je jako první na světě vybavena systémem pohyblivých ploch, díky kterým se skvěle přizpůsobí vlasům a zajistí maximální kontakt. Keramické plochy jsou s titanem a nahřívá se do 15-sekund, navíc je vhodná pro všechny typy vlasů. Má pět teplotních nastavení od 150°C - 230°C. Bohužel nemá display, ale jen takové modré tečky, takže musíte vědět, kolik teček je jaká teplota. K žehličce dostanete gumový nástavec, aby byly plochy při cestování v bezpečí, ale jinak žádné pouzdro na celou žehličku zde není. 

Moc se mi ale líbí, že je zde nastavené bezpečnostní automatické vypnutí - žehlička se po 60-ti minutách sama vypne, což je pro mě něco naprosto skvělého, jelikož už se mi párkrát povedlo žehličku nechat na delší dobu zapnutou a bez dozoru :). Také velmi cením Technologii Cool Touch, díky které můžete při tvorbě vln chytit špičku žehličky a manipulovat s ní dle potřeby. 


Za sebe musím říct, že jsem z žehličky naprosto nadšená. A opravdu to není tím, že jsem ji k recenzování dostala, ale protože fakt skvělá je. Já dřív vlastnila žehličky vždy cca okolo 500 Kč a co si budeme povídat - žádná hitparáda to nebyla. Špatně žehlily a navíc mi ještě rvaly vlasy ve velkým, ale to asi občas každá holka zažije. :D Tato žehlička stojí okolo 2 199 Kč, takže chápu, že to není tak jednoduchý si jí pořídit, ale ona za to opravdu stojí. 

Neskutečně mě baví, že je nahřátá do 15 sekund a tím pádem si můžu začít žehlit vlasy téměř hned po zapojení do zásuvky. Navíc opravdu každý pramen stačí přejet jednou a je perfektně rovný. Takže máte krásně vyžehlené vlasy za minimální čas. Navíc jsem (zatím) nepřišla ani o jediný vlas, za což jsem neskutečně vděčná, protože to na žehličkách opravdu nesnáším. 


Já jsem se žehličkou moc spokojená a doufám, že jsem Vám ji alespoň trochu přiblížila. 

Máte rády značku REMINGTON? A co na tuto žehličku říkáte? :)

11 komentářů:

  1. já osobně si teda vlasy vůbec nežehlím, ale je to super tip na dárek pro švagrovou, která se bez tohoto pomocníka neobejde:)

    OdpovědětVymazat
  2. Kdysi bych ze žehličky byla totálně paf, ale poslední čtyři roky si vlasy nežehlím a jsem ovcí místo rovných vlásků, ale je pravda, že někdy ještě po žehličce šáhnu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já si vlasy nežehlím spíš kulmuju :) ale s některými žehličky se to dá i kulmovat :D ale to je spíš pro mě lepší si vzít kulmu, protože když jsem si koupila žehličku, který má zaoblený tvar tak jsem na to nervy neměla no :D

    OdpovědětVymazat
  4. Vytrhávání vlasů žehličkou opravdu nesnáším! :D :/ Od Remingtonu mám kulmu a nemůžu si jí vynachválit! Má několik nástavců, takže si můžu vytvořit jakékoliv vlny mě napadnou! :D
    Super článek! :) <3
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to vypadá skvěle! Právě nějakou novou žehličku hledám, mám v plánu razantnější změnu účesu a cítím, že takovýto pomocník bude v mé "vlasové rutině" opravdu nezbytný :)

    OdpovědětVymazat
  7. o tejto žehličke som čítala články na rôznych blogoch a vždy tam boli len pozitívne ohlasy, takže asi je super. Ja mám svoje vlasy úplne rovné takže žehličku nepoužívam ;)

    OdpovědětVymazat
  8. vyzerá to dobre ja používam roventu tuším a tiež som spokojna :)

    OdpovědětVymazat
  9. Za patnáct vteřin? Beru.
    My kupujeme vždycky zásadně jen Remington. Nevím ani proč. Asi vyhlášená značka.

    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá moc hezky! Já mám žehličku na vlasy od Babyliss, ale už ji ani vůbec nepoužívám. To spíš dřív, když jsem byla blázen do toho, aby se mi někde nějaký vlásek nezatočil :D:D Mám rovné vlasy od přírody

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :)