pondělí 3. července 2017

Bulharsko - Sunny Beach 2017

Je to teprve pár dnů, co jsme se s přítelem vrátili z dovolené ze Slunečného pobřeží. Zájezd jsme kupovali 5 dní před odjezdem, takže jsme vychytali ALL INCLUSIVE za super cenu. Musím říct, že to bylo poprvé, co jsem dovču řešila takhle na poslední chvíli, ale bylo to naprosto v klidu a vždycky se nějaký hotel najde. :)


V Bulharsku jsem nikdy předtím nebyla, takže jsem moc nevěděla, co čekat, ale nakonec jsem byla moc nadšená. Sunny Beach určitě není místo na klidnou dovolenou, je to místo kde to ŽIJE. A fakt pořád. Všude samé kluby, bary, happy hour, skvělá jídla, stánky s oblečením - prostě pořád něco. A ten náš týden neskutečně utekl. Ještě teď se mi stýská. Člověk se vrátí domů a musí řešit x věcí, zatímco tam byla moje největší starost, zda si dám teď Sex on the beach nebo mojito. :)







A kam se chystáte na dovolenou vy? :)

18 komentářů:

  1. Nádherné fotky, muselo tam být krásně. Mě letos žádná dovolená u moře nečeká. Tak snad příští rok. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna tam bychom chtěli toto léto jet, nemohla by jsi mi napsat podrobnější věci jako přes kterou cestovku jste jeli, v kterém hotelu jste byli a tak? Uvítala bych nějaké tipy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeli jsme přes slovenskou cestovku Solvex a bydleli jsme v hotelu MPM Kalina Garden a byli jsme se vším moc spokojení, nemám jedinou věc, kterou bych jim vytkla. :)

      Vymazat
  3. Moc pěkné fotky! :) V Bulharsku jsem ještě nikdy nebyla :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to tam fakt skvěle, hned bych jela někam k moři :) Co se týče prázdnin, tak já se chystám na festivaly do Anglie, a pak uvidím, kam dál se podívám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tam som bola na svojej prvej dovolenke! :) Nádherné miesto :)

    OdpovědětVymazat
  6. To vypadá skvěle, máte moc pěkné fotky ! :))

    OdpovědětVymazat
  7. V Bulharsku jsem nikdy nebyla, ale podle tvých fotek to tam vypadá nádherně!:) Já se chystám na dovolenou k moři až v září, taky s přítelem poletíme někam k moři. Kam, to záleží na last minutech, ale vypadá to na nějaké Řecko nebo Chorvatsko, ale člověk nikdy neví:) Jinak ještě jedna dovolená bude na začátku srpna kdy jedeme velká parta na Sázavu, tak na to se taky moc těším:D:)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to jste měli super dovolenou, na to, že jste to zařizovali takhle na poslední chvíli :D Já bohužel letos žádnou dovolenou neplánuji, jednak proto, že jsem ještě na střední a zas si nevydělám tolik, abych vše utratila za cesty a zatím mě to tak moc neláká, ale jednou bych se ráda podívala třeba do Tokya nebo do nějaké severské země, třeba do Švédska :)

    Btw moc hezký blog :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já se z dovolené vrátila minulý týden - Fuerteventura. Shodou okolností jsem včera říkala manželovi, ze přístě bych ráda do Bulharska. Nikdy jsem tam nebyla.
    Www.siraelxy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Bulharsko je pěkné, taky jsem tam byla :) moc pěkné fotky :)
    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  11. já jsem v Bulharsku nikdy nebyla, ale snad se někdy dostanu do Varny, to bych si moc přála

    OdpovědětVymazat
  12. Ešte som tam tiež nikdy nebola, no za posledné roky som si zamilovala dovolenky pri mori. Už teraz sa teším na tohtoročnú :)
    A skvelé fotky!

    OdpovědětVymazat
  13. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné fotky! :) V Bulharsku jsem nikdy nebyla, ale vypadá to tam moc krásně :)

    OdpovědětVymazat
  15. Hned bych se k moři taky vydala!

    Já jsem teď v Londýně a to je taková moje dovolená... :)

    Ela

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :)